تاریخ انتشار: 1395/05/05 10:11
کد خبر: 271819

پاکدامن: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتم/ میخواهم در ریو بدرخشم

شمشیرباز المپیکی کشورمان گفت: امیدوارم با توجه به شناختی که از حریفانم دارم بتوانم در المپیک ریو یک شگفتی دیگر خلق کنم
پاکدامن: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتم/ میخواهم در ریو بدرخشم

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی، علی پاکدامن، در خصوص آمادگی جهت حضور در المپیک اظهار داشت: اردوی تیم ملی در آلمان به پایان رسید در این اردوی یک هفته‌ای با تیم‌های روسیه، آمریکا، گرجستان، اوکراین و ژاپن تمرین کردیم. همه تیم‌ها با نفرات اصلی و المپیکی خود در این اردو حاضر شدند.

وی در ادامه افزود: در آلمان تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتم و پس از دو روز استراحت تمرینات ما در تهران دو نوبت صبح و بعد از ظهر آغاز شده است تا با آمادگی صد درصد به المپیک اعزام شویم.

شمشیرباز المپیکی کشورمان تصریح کرد: همه حریفان المپیکی ما که یکی از آنها حریف روس من در المپیک خواهد بود هم در اردوی آلمان حضور داشت و این فرصت را داشتم که با وی چند مسابقه تمرینی برگزار کنم. در دو مسابقه قبلی با حریف روسی خود یک بار به پیروزی رسیدم و یک بار شکست خوردم. امیدوارم با توجه به شناختی که دارم در المپیک باز هم این حریف را شکست دهم و بتوانم یک شگفتی خلق کنم.

وی در پایان از برگزاری مراسم تجلیل برای وزشکاران المپیکی و پارالمپیکی توسط اداره کل استان تهران خبر داد و گفت: هاشمی استاندار تهران و گل محمدی مدیر کل جدید استان تهران در این مراسم علاوه بر تقدیر از ورزشکاران استان، پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها را پرداخت کردند. 9 سال است در تیم ملی هستم اما حتی مدیران کل تربیت بدنی تهران را ندیده بودم اما گل محمدی در بدو ورود به استان تهران  این مراسم را برگزار کرد و بالاخره ورزشکاران تهرانی مورد توجه قرار گرفتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp6ep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روسیه متهم بزرگ دوپینگ برای المپیک