تاریخ انتشار: 1395/05/10 10:14
کد خبر: 270951

جودوکار المپیکی ایران: قول می‌دهم در المپیک کم نگذارم

جودوکار وزن 81 – کیلوگرم ایران با تاکید بر اینکه برای کسب مدال به المپیک می‌رود، گفت: قول می‌دهم با تمام وجودم مقابل رقبا مبارزه کنم
جودوکار المپیکی ایران: قول می‌دهم در المپیک کم نگذارم

به گزارش سرویس ورزش های رزمی فرتاک ورزشی، سعید ملایی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به رقابت‌های  المپیک، اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوب را زیر نظر مربی ازبکستانی انجام می‌دهیم اما طبق برنامه‌های  مربیان اختصاصی انجام می‌دهیم.  خدا را شکر در وضعیت بدنی خوبی قرار داریم و بدون فکر کردن به حواشی در حال تمرین هستیم. امیدوارم در روز مبارزه در  المپیک بتوانیم در اوج آمادگی روحی و بدنی باشیم تا مزد زحمات‌مان را بگیریم. از همه مردم خواهش می‌کنم ما را دعا کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی درباره میزان امکانات‌شان در اردوهای تیم ‌ملی نیز گفت: امکانات بد نیست اما خیلی خوب هم نبوده است. نسبت به چهار سال‌ قبل آن طور که باید شرایط  المپیکی نبود، اما خدا را شکر در مجموع بد نبود و مسئولان پاداش ها و حقوق‌ها را داده‌اند هر چند که هنوز 3 ماه حقوق‌مان از طرف فدراسیون عقب افتاده است اما از لحاظ تغذیه و اسکان و امکانات اردو مشکلی نداریم.

ملایی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسب مدال به  المپیک می‌رود یا خیر؟ توضیح داد: همیشه در هر میدانی با تمام وجود جنگیده‌ام و هیچ گاه برای باخت به میدان نرفته ام. نمی‌گویم حتما برای طلا می‌روم ، ولی مطمئن باشید که با تمام وجود می جنگم تا حقم را بگیرم. برای باخت مقابل هیچ حریفی قرار نمی‌گیرم و قول می‌دهم کم نگذارم. امیدوارم مزد سختی‌هایی که طی سال‌های گذشته کشیدم بگیرم و بتوانم به مدالی خوشرنگ دست یابم. حریفان خوبی دارم که مقابل آنها هم شکست خورده‌ام و هم به پیروزی رسیده‌ام. عوامل زیادی در کسب نتیجه‌ یک ورزشکار موثر است که امیدوارم در روز مسابقات بتوانم بهترین شرایط را داشته باشم. ان‌شاءالله که این بار بر خلاف مسابقات گذشته مدالی بهتر از برنز بگیرم.

وی درباره این که آیا نبود ملک محمدی به او ضربه زده است یا خیر؟ گفت: ضربه نزد، اما باعث شد مدتی که او نبوده مقداری از برنامه‌هایم عقب بیافتم، اما با برنامه‌های او جلو رفته ام و حالا او نیز در این فرصت اندک تا  المپیک به اردو آمده و با هم کار می‌کنیم. تمام کارها و نحوه تمریناتم را طبق نظر ملک محمدی انجام می‌دهم و امیدوارم روز 17 مرداد ماه که روز خبرنگار هم هست با نتیجه‌ای بسیار خوب مزد زحمات خبرنگاران را که زحمات زیادی برای ما کشیده اند بدهم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kvbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جودو همچنان بی برنامه/ دعوت از اخراجی‌ها برای کمک!

پاکستان در ریو حتی یک نماینده هم ندارد!
6 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛

ورود تیم پناهجویان المپیک ۲۰۱۶ به دهکده المپیک
6 روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛