تاریخ انتشار: 1396/01/25 09:19
کد خبر: 217277

استکی: منتظر درخشش علی‌اکبری در MMA هستم

مربی امیرعلی ‌اکبری این بوکسور را ورزشکاری حرفه‌ای دانست و از آینده درخشان در ادامه زندگی ورزشی این قهرمان خبر داد.
استکی: منتظر درخشش علی‌اکبری در MMA هستم

علیرضا استکی امیر علی ‌اکبری را یک استعداد ناب دانست و گفت: او ورزشکار با انگیزه‌ای است که می‌خواهد تمام عناوین مهم را کسب کند و قطعا به این عناوین دست خواهد یافت. از همه راضی هستم چون این ورزشکار را کمک کردند و قطعاً در آینده‌ای نه چندان دور حرف‌های زیادی را از او خواهید شنید. امیر علی اکبری به دنبال کسب کمربند رقابت‌های MMA است و مطمئناً به این مهم دست خواهد یافت.

او در ادامه با بیان اینکه ساختن بوکسور از یک کشتی‌گیر سخت است، تصریح کرد: یک سال است که با این قهرمان همکاری می‌کنم و تمرینات او را انجام می‌دهیم. اینکه یک کشتی‌گیر را به بوکسور تبدیل کنیم سخت است اما او استعداد بسیار خوبی دارد و امیدوارم که به درجات بالایی که می‌خواهد برسد.

استکی در مورد حریفان امیر علی اکبری، افزود: تمرینات او با موفقیت و به خوبی پیگیری شده است و تا جایی هم که بتوانم به او کمک می‌کنم تا به آن چیزهایی که می‌خواهد برسد. حریفان او حرفه‌ای هستند اما نباید فراموش کنیم که این بوکسور یک استعداد ناب است. من به عنوان یک دوست در کنار او هستم و در حد توان کمک‌هایم را دریغ نمی‌کنم.

مربی تیم ملی بوکس در پایان حضور خود با امیر علی اکبری در ژاپن را برای تیم ملی بوکس مشکل‌ساز ندانست و افزود: این مسابقات حدود سه تا چهار روز است و من هم دو روز مرخصی گرفته‌ام تا بتوانم او را همراهی کنیم. خدا را شکر این مسابقات با هم تداخل ندارند و همه چیز به موقع و هماهنگ شده است. امیدوارم که در پایان امیر علی اکبری پیروز به ایران باز گردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azkvv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقام کیه‌لینی از گاز لوئیس سوارز