تاریخ انتشار: 1395/05/20 11:56
کد خبر: 268710

خدابخش: ملایی نباید به هیچ‌وجه ناامید باشد

سرپرست پیشین فدراسیون جودو گفت: سعید ملایی در میان جودوکاران کشورمان به گلادیاتور معروف است و من نیز معتقدم که او واقعاً جنگنده و شجاع است.
خدابخش: ملایی نباید به هیچ‌وجه ناامید باشد

رشید خدابخش درباره خداحافظی سعید ملایی از دنیای قهرمانی جودو پس از شکست مقابل جودوکار روس و حذفش از المپیک گفت: ملایی یکی از بهترین‌ها و شجاع‌ترین‌های جودوی ایران است و قطعاً می‌تواند در بازی‌های آسیایی بعدی و المپیک 2020 شگفتی‌ساز باشد. او در میان جودوکاران کشورمان به‌عنوان گلادیاتور معروف است.

وی ادامه داد: علی‌رغم مشکلاتی که در دو ماه اخیر برای جودو پیش آمده به سعید امیدوار بودم، اما به هر صورت این اتفاق افتاد و او شکست خورد. ملایی نباید به هیچ‌وجه ناامید باشد و بهتر است به فکر موفقیت در رویدادهای بعدی باشد. تمام تلاش‌مان را کردیم تا در کنار آمادگی بدنی از لحاظ روحی هم آماده باشد و به‌همین دلیل ملک‌محمدی را در کنار او به‌عنوان مربی تخصصی قرار دادیم.

سرپرست پیشین فدراسیون جودو خاطرنشان کرد: جواد محجوب هم یکی از بهترین جودوکاران کشورمان است که به این خودباوری رسیده که می‌تواند در المپیک مدال بگیرد. امیدوارم او طلسم اینکه نمی‌توانیم در جودو مدال المپیک بیاوریم را بشکند.

خدابخش همچنین تصریح کرد: به اعتقاد من اینکه بگوییم ملایی آبرومندانه باخت یا کسب سهمیه خود موفقیت بزرگی محسوب می‌شود، نشان‌دهنده عدم خودباوری ما برای موفقیت در المپیک است. به شخصه خیلی تلاش کردم تا این موضوع را حل کنم. پروسه کسب موفقیت در المپیک دو یا سه سال قبل از بازی‌ها آغاز می‌شود و اگر به‌دنبال موفقیت هستیم باید در رقابت‌های کسب سهمیه یا تورنمنت‌های تعیین سطح حضور پررنگ و قدرتمندی داشته باشیم. موفقیت در این میدان‌ها می‌تواند شرایط بهتری را برای نفرات اعزامی به المپیک فراهم کند که این کار را در زمینه قرعه راحت‌تر خواهد کرد و شانس کسب مدال نیز به این ترتیب بالاتر می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9lrp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر تیم های ملی جودو: ملایی با تمام توان مبارزه کرد