تاریخ انتشار: 1396/05/23 10:29
کد خبر: 189062

بازیگر زن ایرانی بوکسور شد!

تینا آخوندتبار که در یک سال گذشته در هیچ سریال و فیلم سینمایی ایفای نقش نکرده این روزها در رینگ مسابقات بوکس بانوان مبارزه می‌کند.
بازیگر زن ایرانی بوکسور شد!

تینا آخوندتبار متولد خرداد ۱۳۶۶در تهران. فارغ‌التحصیل کارشناسی حسابداری که علاوه بر این‌که سوپراستار در سینما و تلویزیون به شمار می‌رود، علاقه زیادی به بوکس دارد. تینا این روزها مشغول تهیه فیلمی تحت عنوان دختری که می‌خواهد بوکس بازی کند، است. آخوندتبار طی چند روز گذشته برای اولین بار با حجاب اسلامی در رینگ مسابقات بوکس حضور پیدا کرد اما مقابل حریف چینی بازی را واگذار کرده است. فیلم مبارزه

223

وی پس از پایان این مسابقات صحبت‌هایی مطرح کرده و مدعی شده که داوران در نخستین مبارزه با حریف چینی مهربان‌تر بوده‌اند. وی دو ماه دیگر برای دومین بار به صورت رسمی وارد رینگ مسابقات بوکس می‌شود.

تینا آخوندتبار در صحبت‌های خود عنوان کرده است: با وجود اینکه حریفم ۴ سال در مدرسه بوکس فعالیت کرده بود و تجربه زیادی داشت، من فقط دو سال تمرین کردم و آن هم از این پارک به آن پارک رفتم و تمریناتم را ادامه دادم، اما باز تا آخر مبارزه هم سطح با او مبارزه کردم. من فقط ۱۵ روز در محیط واقعی فایت (مبارزه) کردم و بعد از آن قبول کردم که فایت (مبارزه) کنم.

تینا گفت: من این ورزش را با عشق پیگیری کردم، این در حالی است که در ایران هیچ پایگاهی برای این رشته در بخش بانوان وجود ندارد. من با قدرت و انگیزه بیشتر جلو می‌روم و کارهایی که برایش برنامه‌ریزی کرده‌ام را انجام می‌دهم.

او در خصوص اینکه چطور بوکس را انتخاب کرده گفت: ورزش را با بدنسازی شروع کردم، بعد از مدتی دیدم که این ورزش برایم خسته‌کننده است، دنبال ورزش دیگری بودم تا انرژی درونی‌ام را تخلیه کنم. یکی از دوستانم موی‌تای را پیشنهاد کرد و مدتی موی‌تای ‌کار کردم اما وقتی که دیدم این رشته هم برایم هیجان ندارد سمت بوکس رفتم و حالا خیلی خوشحالم که به خواسته‌ام رسیدم.

آخندتبار خاطر نشان کرد: دو سال است بوکس کار می‌کنم، یک سال در آلمان و یک سال هم در ایران، با اینکه در ایران مسابقه رسمی نداشته‌ام اما برای مسابقه آماده‌ام و می‌دانم که بهترین بوکسور هستم.

او هر روز دو ساعت تمرین بوکس دارد، ضمن اینکه هفته‌ای دو روز هم بدنسازی و تمرینات هوازی دارد. آن‌قدر به بوکس علاقه دارد، که اگر یک روز تمرین نکند احساس خستگی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nnz6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار