تاریخ انتشار: 1396/07/12 15:18
در بیانیه ریاست هیات ووشوی استان کرمانشاه آمده است؛
کد خبر: 179907

وداع مریم هاشمی از دنیای قهرمانی؛ تلخی این خداحافظی، دروازه ای ست برای چشیدن حلاوت زندگی جدید ورزشی

وداع قهرمان چهار دوره ووشو جهان از دنیای ورزش موجب شد رییس هیات ووشوی استان کرمانشاه بیانیه ای صادر نماید.
وداع  مریم هاشمی از دنیای قهرمانی؛ تلخی این خداحافظی، دروازه ای ست برای چشیدن حلاوت زندگی جدید ورزشی

مریم هاشمی، بانوی ورزشکار و خاطره ساز کرمانشاهی پس از حضوری 8 ساله در عرصه ووشو و افتخار آفرینی ها متعدد با کسب چهارمین مدال طلای پیاپی مسابقات ووشو قهرمانی جهان، وداعی شیرین با دنیای قهرمانی داشت.

خداحافظی هاشمی از دنیای قهرمانی، سیّد رامین مؤذنی رئیس هیأت ووشو استان کرمانشاه، کسی که از ابتدا تا انتهای دوران قهرمانی همراه این بانوی پرآوازه بود را بر آن داشت تا بیانیه ای در این خصوص منتشر  نماید.

 

 متن بیانیه رئیس موفق هیأت ووشو استان کرمانشاه را با هم می خوانیم؛

سید رامین موذنی

بسم الله الرحمن الرحیم

عرصه قهرمانی عرصه ای پر از فراز و نشیب و لبخند و اشک است، که زندگی یک‌ قهرمان را تشکیل داده تا او را بعنوان الگویی مثبت در جامعه معرفی نماید.

مریم هاشمی ووشوکاریست نام آور و پر تلاش که اینجانب شاهد آغاز و پایان دوره قهرمانی او بوده و لحظه لحظه ی ایام حرفه ای او را در خاطر داشته که نه تنها من که جامعه ورزشی کشور علی الخصوص کرمانشاه بخاطر وجود ایشان بر خود می بالد.

غمگین ترین لحظه در ورزش خداحافظی یک قهرمان از میدان رقابت می باشد اما این تلخی دروازه ایست برای چشیدن حلاوت زندگی جدید ورزشی همراه با افتخارات کسب شده پیشین.

کسب چهارمین مدال طلای پی در پی جهان توسط سرکار خانم مریم هاشمی را به ایشان و‌ خانواده مظلوم ووشو استان کرمانشاه و همچنین جامعه ورزش تبریک عرض نموده و عاجزانه از مسئولین محترم درخواست دارم که با حمایتهای ویژه خویش از رشته ی زیبای ووشو شرایط را برای پرورش قهرمانان دیگری همچون مریم هاشمی فراهم سازند تا این افتخارات تداوم داشته و روز به روز جایگاه جوانان استان ارتقاء یابد.

همچنین از استاندار محترم کرمانشاه، جناب  آقای مهندس بازوند بابت پیام محبت آمیزشان تشکر ویژه داشته و این قهرمانی را که همزمان با جلوس ایشان بر کرسی استانداری می باشد به فال نیک‌ گرفته و ضمن تبریک درخواست دارم که نگاه پر از لطف خود را بر جامعه ورزش استان پر رنگ تر نموده تا جامعه ورزش به تحرک و پویایی بیشتری دست یابد.

 

سید رامین مؤذنی

رئیس هیأت ووشو استان کرمانشاه

۱۳۹۶/۷/۱۲

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlezj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کسب چهارمین نشان طلای ووشوی جهان در روز وداع با دنیای قهرمانی
مریم هاشمی بانوی تاریخ ساز رکورد زد؛