تاریخ انتشار: 1396/08/04 23:21
کد خبر: 176342

دو طلا در انتظارجوانان ایران

سومین روز از رقابتهای کاراته قهرمانی جهان به مبارزات کاتای تیمی اختصاص دارد که تیم های ایران در دو بخش دختران و پسران به دیدار رقبای خود می روند.
دو طلا در انتظارجوانان ایران

 فردا جمعه پنجم آبان ماه در سومین روز از دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال، رقابتهای کاتای تیمی برگزار می شود که تیم های دختران و پسران کشورمان با یک قرعه سخت به مصاف تیم های عنوان دار جهان می روند.

در بخش پسران تیم کشورمان با ترکیب محمدمهدی شجاعی، مهدی رضایی و پویا حبیبی دور نخست به مصاف مالزی می رود و در صورت برتری باید با فرانسه پیکار کند. همچنین یگانه شهپری، گلناز شاه زیدی و عرفانه مساح در ترکیب تیم دختران کشورمان در اولین دیدار خود برای مبارزه با ایتالیا به روی تاتامی می روند.دختران کشورمان در صورت پیروزی باید با کرواسی مبارزه کنند.

فردا جمعه همچنین رقابتهای گروه شانس مجدد و دیدارهای رده بندی و فینال کومیته انفرادی جوانان نیز برگزار خواهد شد که قاسم خوبرو در وزن ۶۱- کیلوگرم برای کسب مدال برنز باید در دیدار رده بندی مبارزه می کند. باربد صداقت و مجید نیکو همت نیز در فینال اوزان ۷۶- و ۷۶+ کیلوگرم باید باید به مصاف رقبای خود بروند.

برای تیم کاراته کشورمان در رقابتهای قهرمانی جهان تا کنون حدیث جمال و احمدرضا محمودی موفق به کسب دو مدال برنز شده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rdyem

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



کاراته قهرمانی جهان؛ امیر مهدی زاده فینالیست شد