تاریخ انتشار: 1396/09/03 18:44
کد خبر: 172355

دومین برد شاگردان مظفر مقابل ایتالیا

دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا با نتیجه دو بر یک به سود تیم ملی فوتسال بانوان ایران به پایان رسید.
دومین برد شاگردان مظفر مقابل ایتالیا

دومین دیدار دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و ایتالیا در حالی با برتری دو بر یک تیم ملی ایران به پایان رسید که نیمه اول با یک گل به سود ایتالیا تمام شده بود. تک گل ایتالیا را  پمپسلو آریانا در دقیقه 14 به ثمر رسانده بود.

نیمه دوم با حملات ایران آغاز شد. پس از حملات پی در پی ملی پوشان، فرشته کریمی در دقیقه ٢٣ و فرشته خسروی در دقیقه ٣٧ گلزنی کردند تا بازی با برتری 2 بر یک تیم ملی ایران به پایان برسد. در این پیروزی، جدا از هدایت خوب کادر فنی و بازی خوب بازیکنان باغیرت فوتسال بانوان ایران، تشویق پرشور بیش از 800 تماشاگر حاضر در سالن نقشی کلیدی داشت.

مهتاب کرامتی بازیگر سرشناس سینما، تاتر و تلویزیون، به همراه شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان اعضای تیم ملی ووشو ایران این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

همچنین گلاره ناظمی، مریم پورجعفریان، زری فتحی، مهدیه رشیدی رنجبر، تیم داوری این بازی بودند و مهدیه میر محمد خانی به عنوان مسئول برگزاری مسابقه، شیرین نصیری به عنوان نماینده فدراسیون و فاطمه علیپور به عنوان ناظر داوری در سالن حضور داشتند.  


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drd6d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حضور بانوان تماشاگر در بازی ایران - ایتالیا در هاله ای از ابهام