تاریخ انتشار: 1397/01/10 19:32
هواداران جو سنگینی ایجاد کرده بودند؛
کد خبر: 154156

تارتار: نتیجه می‌توانست برعکس باشد

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم معتقد است که کیفیت بسیار بد زمین سردار جنگل باعث افت کیفیت هر دو تیم شده است.
تارتار: نتیجه می‌توانست برعکس باشد

، مهدی تارتار بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد.

    به هواداران سپیدرود تبریک می گویم

 همانطور که پیش بینی می‌کردیم، بازی فیزیکی بود و هر دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. جا دارد به سپیدرود و هوادارانش تبریک بگویم که سه امتیاز شیرین بدست آوردند.

    از فرصت ها استفاده می کردیم، نتیجه برعکس می شد

اگر از موقعیت‌های‌مان در نیمه اول استفاده می‌کردیم، نتیجه برعکس می‌شد. از اینکه مردم رشت خوشحال شدند، خوشحالیم ولی از اینکه هواداران پارس ناراحت برمی‌گردند، ناراحتیم. طبیعت فوتبال است و امیدوارم سهمیه استان گیلان در لیگ برتر حفظ شود و در سطح اول فوتبال بدرخشد.

    هواداران جو سنگینی ایجاد کرده بود

به بازیکنانم در بین دو نیمه تذکر دادم. تیمی که در خطر سقوط است، مشکلش در زدن گل اول است. وقتی سپیدرود به گل رسید، طبیعی بود روحیه بگیرد. واقعا هواداران جو سنگینی را ایجاد کرده بودند. اگر موقعیت‌های ما تدیل به گل می‌شد، نتیجه فرق می‌کرد.

    زمین خوب نبود، رو به بازی مستقیم آوردیم

دو تیم در بحث مالکیت نمی‌توانستند خوب عمل کنند. این مسئله به کیفیت زمین برمی‌گردد. در این زمین نمی‌توانید دریبلینگ داشته باشید. بازیکنان ما نمی‌توانستند در زمین کاری انجام دهند، به همین دلیل رو به بازی مستقیم آوردیم. زمین، مناسب برای انجام بازی تاکتیکی نبود.

وی در خصوص داوری بازی عنوان کرد: یک صحنه مشکوک پنالتی وجود داشت و خودم به صحنه نزدیک بودم. به نظرم پنالتی بود، هر چند چیزی از ارزش‌های حیدری کم نمی‌کند. او داور آینده‌داری است، اما صحنه مشکوک وجود داشت و امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eemna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عذرخواهی سرمربی پارس جنوبی از هواداران سپیدرود!