تاریخ انتشار: 1397/05/19 13:46
کد خبر: 135078

فوتسال جام باشگاه‌های آسیا | صعود مس سونگون به فینال

تیم فوتسال مس ایران با برتری مقابل نفت عراق به فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا راه یافت.
فوتسال جام باشگاه‌های آسیا | صعود مس سونگون به فینال

در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی فوتسال جام باشگاه های آسیا و از ساعت ۱۲:۳۰ امروز جمعه، تیم مس سونگون ایران به مصاف نفت الوسط عراق رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده ایران به اتمام رسید. به این ترتیب مس به فینال جام باشگاه های آسیا راه یافت.

این مسابقه تقابل ملی پوشان فوتسال ایران بود. فرهاد توکلی و قدرت بهادری دو بازیکن تیم ملی ایران در تیم نفت بازی می کردند و علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی، حسین طیبی، علیرضا صمیمی و ابوالقاسم عروجی ملی پوشان تیم مس هستند.

در این بازی ابتدا علی اصغر حسن زاده در نیمه نخست برای مس گلزنی کرد ولی نماینده عراق در ثانیه های پایانی همین نیمه کار را به تساوی کشاند.

بازی پایاپای دو تیم در نیمه دوم هم ادامه داشت ولی علی اصغر حسن زاده توانست روی یک ضربه کاشته گل دوم مس را به ثمر برساند. تیم عراق بعد از این گل به بازی ۵ نفره (پاور پلیر) روی آورد ولی فرهاد فخیم توانست از همین طریق گل سوم مس را وارد دروازه نفت عراق کند.

با این حال عراقی ها روی حرکت انفرادی قدرت بهادری گل دوم خود را به ثمر رساندند و در ثانیه های پایانی هم فشار زیادی روی دروازه مس آوردند ولی این حملات ثمری نداشت تا بازی با همان نتیجه ۳ بر ۲ به پایان برسد.

تیم مس در فینال به مصاف برنده دیدار تیم های بانک بیروت و تای سون نام ویتنام می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bq8w5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوتسال جام باشگاههای آسیا؛ صعود قاطعانه مس سونگون