تاریخ انتشار: 1397/06/10 16:15
تحلیل فرتاک ورزشی از اتفاقی جالب در لیگ برتر فوتسال بانوان؛
کد خبر: 132095

اختصاصی/ عملکرد باورنکردنی زوج ش-ش پس از جدایی / یکی در صدر، یکی در قعر!

نماینده فوتسال بانوان استان خراسان رضوی برخلاف فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان، در فصل جدید شرایط خوبی را پشت سر نمی گذارد و بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
اختصاصی/ عملکرد باورنکردنی زوج ش-ش پس از جدایی / یکی در صدر، یکی در قعر!

هفته چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری 5 مسابقه به پایان رسید و وضعیت نماینده فوتسال بانوان استان خراسان رضوی که با نام هیات فوتبال خراسان رضوی در فصل جدید حاضر شده است، اصلا مطلوب نیست؛ اما فصل گذشته شرایط بسیار متفاوت تر از امروز بود و خراسانی ها به برد های شیرین خود می بالیدند و هدفشان کسب رتبه های برتر لیگ در حضور (ملی حفاری اهواز، دانشگاه آزاد و نفت آبادان) به عنوان غول های لیگ فوتسال بانوان بود. نکته جالب اینکه از سوی دیگر، فاطمه شریف سرمربی فصل گذشته نماینده استان خراسان رضوی در فصل جدید به عنوان مربی به سپیدرود تهران رفته است و توانسته با جذب بازیکنانی خوب و جوان و همچنین کادرفنی مجرب نتایجی خارق العاده کسب کند و بر صدر جدول تکیه زند. در مقابل شریف، شجاعی مدیریت نماینده فوتسال بانوان استان خراسان رضوی در فصل جدید را بر عهده دارد و به هیچ وجه نتوانسته خاطرات شیرین فصل گذشته را مجددا برای مشهدی ها تداعی کند.

زوج شریف و شجاعی که در نیم فصل اول فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان در باشگاه سیاه جامگان به زوج ش-ش فوتسال بانوان معروف بودند در فصل جدید شرایط کاملا متفاوتی را سپری می کنند؛ باید از فاطمه شریف پرسید که رمز موفقیت و مسیر صعودی اش نسبت به فصل گذشته چه بوده است و باید در مقابل حمیرا شجاعی را به چالش کشاند که چرخه امتیاز آوری فوق العاده فصل گذشته چه اخلالی در آن به وجود آمد این چنین در فصل جدید معیوب شده است و خراسانی ها در سه هفته آغازین فصل جدید از کسب حداقل عاجز ماندند.

بی شک نپرسیده باید گفت که پاسخ هر دو اتحاد خواهد بود؛ شریف از اتحادی می گوید که در فصل جدید پر رنگ تر شده است و بعید نیست طی روزهای آینده به دلیل سومدیریت ها این اتحاد منسجم شده از بین برود و در مقابل شجاعی از عدم توانایی حفظ ستارگان، مشکلات مالی، نبود اسپانسر و ... که همگی نشانه نبود اتحاد در کادر مدیریتی خانم مدیرعامل است حکایت دارد. در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان، اتحاد شعار اول کادر مدیریتی سیاه جامگان بود و همین امر سبب شد تا آنها پدیده لیگ قلمداد شوند و بتوانند پس از سه تیم فوق العاده پر مهره، با بازیکنانی اکثراً بومی و جوان رتبه چهارم لیگ برتر فوتسال بانوان را در اولین فصل حضور کسب کنند.

شریف و شجاعی از اواخر نیم فصل اول فصل گذشته لیگ برتر فوتسال بانوان با یکدیگر وارد فاز عدم تفاهم شدند و این مسئله سبب شد تا برای جلوگیری از خدشه دار شدن اتحاد فوق العاده شکل گرفته در سیاه جامگان، مدیران این باشگاه رأی به جدایی شجاعی بدهند تا تداوم اتحاد سیاه جامگانی ها بتواند آنها را موفق کند؛ تصمیمی که شایسته بود و آنها به عنوان نماینده ای ناشناخته و پدیده در لیگ برتر فوتسال بانوان در پایان فصل رتبه چهارم جدول را کسب کنند.

زوج ش-ش فوتسال بانوان ایران این روزها مسیرهای متفاوتی را طی می کنند؛ شریف بردن با گل های بیشتر را با بازیکنانش تمرین می کند و در مقابل شجاعی، شکست های کم گل تر را توصیه می کند و تمام سعی اش را به کار گرفته تا تیمش در مسیر انحلال قرار نگیرد؛ باید کمی بیشتر صبر کرد و دید اتحاد که رمز موفقیت شاگردان شریف در فصل پیش بود و توانست آنها را در بهترین جای ممکن در جدول قرار دهد، در فصل جدید چه سرنوشتی را برای زوج باورنکردنی فوتسال ایران رقم خواهد زد و پایان این قصه سیاه و سفید، پرچم سفید پیروزی در دست کدامیک از این رقبا خواهد بود؟

سوال اصلی که این روزها اذعان عمومی را در خراسان به خود مشغول کرده است که چطور شجاعی ای این روزها مدیرعاملی فوتسال بانوان خراسان رضوی را برعهده گرفته است که فصل گذشته نتوانست حتی یک نیم فصل آرامش را در اردوی سیاه جامگانی ها حفظ کند و عملکرد نا امید کننده او سبب شد تا مدیران سیاه جامگان او را کنار بگذارند و معیار اصلی برادران ریاست هیئت فوتبال استان خراسان رضوی از این انتخاب چه بوده است و آیا نمی شد با برگزاری جلسات و گفتمان هایی از مدیران برجسته فصل قبل سیاه جامگان که توانستند آن شگفتی ویژه را خلق کنند در کادر مدیریتی جدید این باشگاه استفاده می شد؟ پرسش هایی که بی شک پاسخ به آن می تواند بخش اعظمی از مشکلات نماینده استان خراسان رضوی را حل کند و باید دید آیا با وجود حجم گسترده اعتراضات به عملکرد این تیم در فصل جدید، استعفا و یا تغییراتی از رأس تیم توسط مدیران ارشد استانی انجام خواهد گرفت یا خیر؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5ejn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 برد ۶ امتیازی حفاری در روز آتش بازی سپیدرود و‌ پالایش آبادان
هفته چهارم لیگ برتر‌فوتسال بانوان