تاریخ انتشار: 1397/09/19 12:07
کد خبر: 118363

مدیرعامل مس سونگون: مس سونگون یک سر و گردن از دیگر تیم ها بالاتر است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان با اشاره به ظرفیت هایی که این باشگاه دارا می باشد، گفت: حداقل در داخل کشور یک سر و گردن از بقیه تیم ها بالاتر هستیم.
مدیرعامل مس سونگون: مس سونگون یک سر و گردن از دیگر تیم ها بالاتر است

به گزارش فرتاک ورزشی، حامد نجفی در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن نام مس سونگون به عنوان یکی از گزینه های انتخاب تیم فوتسال برتر جهان افزود: با توجه به اینکه تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر کشور و باشگاه های آسیا شده است، معتقد هستم تک تک اعضای باشگاه لیاقت کسب این عنوان را داشته اند.

نجفی با بیان اینکه باشگاه مس هم از لحاظ پتانسیل و هم از لحاظ امکانات فنی یک سر و گردن از بقیه تیم ها در داخل کشور بالاتر است، اظهار داشت: برا این اساس تلاش خواهیم کرد تا برای دومین بار قهرمانی این تیم را رقم بزنیم، زیرا امسال تیم مس سونگون مدعی قهرمانی است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون در خصوص زمان برگزاری مسابقات جهانی عنوان کرد: مسابقات باشگاه های جهان هر ساله بعد از مسابقات آسیایی برگزار می شود و سال گذشته تیم جمهوری تایلند با کسب قهرمانی باشگاه های آسیا در این مسابقات حضور پیدا کرده بود و خوشبختانه امسال تیم مس سونگون جواز ورود در مسابقات جهانی 2019 را پیدا کرده و به عنوان نماینده ایران و آسیا در این مسابقات بازی خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیم فوتسال مس ورزقان با آمادگی کامل در این مسابقات حضور پیدا خواهد کرد و با ارایه یک بازی قابل قبول و همراه با پیروزی سعی می کنیم نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

گفتنی است، باشگاه مس سونگون ورزقان همراه تیم های کارلوس باربوسا، آتلانتیکو ارچیم، پاتو و مگنوس از برزیل، سن لورنزو آرژانتین، مویستار اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال، تای‌سون‌نام ویتنام و لئوس دِسارا (بانوان) برزیل، در جمع 10نامزد نهایی کسب عنوان برترین باشگاه سال فوتسال جهان قرار دارند. 

نماینده فوتسال آذربایجان شرقی در سال 2018 قهرمانی لیگ برتر ایران و جام باشگاه‌های آسیا را کسب کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obrdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال با برتری مس سونگون