تاریخ انتشار: 1397/10/12 19:05
کد خبر: 115381

سلطانی‌فر: امیدواریم سال‌های طلایی کشتی را دوباره شاهد باشیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با پتانسیلی که در کشتی وجود دارد تنور کشتی در تمام ایران داغ است و امیدواریم سال‌های طلایی کشتی را دوباره شاهد باشیم.
سلطانی‌فر: امیدواریم سال‌های طلایی کشتی را دوباره شاهد باشیم

مسعود سلطانی‌فر با حضور در خانه کشتی و در جمع کشتی‌گیران اظهار داشت: جا دارد از تلاش‌های رسول خادم که در این سالها برای عزت و سربلندی کشتی زحمت کشید تشکر کنم. امیدواریم در حد توان و در سطح کشتی ایران بتوانیم امکانات را فراهم کنیم تا به همان شکلی که در گذشته نیازهای کشتی را تامین کردیم همراه با اعتبارات مناسب همچنان در ادامه همان مسیر حرکت کنیم. وی ادامه داد:  با وجود اینکه 6 وزن بیشتر نمی‌توانیم در المپیک داشته باشیم هدف اول کسب تمام سهمیه هاست. با پتانسیلی که در کشتی وجود دارد تنور این رشته در تمام ایران داغ است و امیدواریم سال‌های طلایی کشتی را دوباره شاهد باشیم.

وزیر ورزش با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در تمام عرصه‌های کشور ثبات و آرامش است، عنوان کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای رسیدن به اهداف استفاده کنیم و مطمئنا در کشتی هم این سیاست ادامه پیدا خواهد کرد.

وی گفت:‌ ارزیابی که در این مدت در ستاد عالی بازی‌ها داشتیم امیدواریم تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ما نتایجی تاریخی کسب کنند که این واقعا دور از ذهن و دسترس نیست. امیدوارم بتوانیم در کشتی فرنگی نتایج درخشان و تاریخی لندن را تکرار کرده و و در کشتی آزاد نیز روبه جلو حرکت کنیم تا این رشته مانند همیشه انتظارات مردم را برآورده کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gppwx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان