تاریخ انتشار: 1397/12/07 21:28
کد خبر: 108479

عکس | تیم ایرانی که می خواهد قهرمان جام جهانی شود

تیم ملی فوتبال ساحلی برای حضور در بازی های قهرمانی آسیا در تایلند که منجر به کسب سهمیه برای حضور در جام جهانی می شود، سخت در حال تمرین است.

اوکتایو که در سال های اخیر افتخارات زیادی را برای فوتبال ساحلی به ارمغان آورده می گوید او و تیمش در مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی را پیش رو دارند. با اینکه در گروه D بازی ها با عمان و عراق همگروه هستند. سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی می گوید آنها به خاطر قهرمانی در جام بین قاره ای و سومی جام جهانی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند و تیم ها از این پس با انگیزه بیشتری در برابر ایران بازی خواهند کرد تا با متوقف کردن یا شکست ایران خود مورد توجه قرار گیرند و دقیقا به همین خاطر است که اینروزها تیم ملی فوتبال ساحلی زیر نظر اوکتاویو سفت و سخت و پرتلاش در تهران تمرین می کند. 

جالب اینکه بدانید همه پاداشی که بابت قهرمانی در جام بین قاره ای و سومی در جام جهانی و یک سومی در جام بین قاره ای برای بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی در نظر گرفته شد 45 میلیون تومان است که از این پول به ظاهر 10 میلیون تومان به ساحلی بازان پرداخت شده است. 

اوکتاویو می گوید تیم ملی فوتبال ساحلی در سال های اخیر بیشترین مقام بین المللی را برای فوتبال ایران به ارمغان آورده است، از اینرو خواستار توجه بیشتر به تیمش شده است. 

فوتبال در شن سخت ترین فوتبال است و فشاری که به بازیکنان در سه تایم 12 دقیقه ای وارد می کند حتی بیشتر از بازی فوتبال است. در شن حتی راه رفتن هم سخت است چه رسد به اینکه بخواهیم فوتبال بازی کنیم و البته بازیکنانی که در فوتبال ساحلی بازی می کنند می گویند بازی در شن حال و هوای خاص خود را دارد و دارای جذابیت است. 

در فوتبال باشگاهی لیگ برتر ساحلی تیم پارس جنوبی قهرمان است و هم اکنون بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد. یکی از شاخص ترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی پیمان حسینی است. دروازه بان سابق شموشک نوشهر که در میانه های راه به فوتبال ساحلی آمد و اینقدر در فوتبال ساحلی درخشیده است که چهره شناخته شده ای در جهان بشمار می رود و تااکنون جوایز متعدد جهانی را از آن خود کرده است. به او لقب عقاب فوتبال ساحلی را داده اند. 

فدراسیون فوتبال اما در سال های اخیر در کسب میزبانی برای برگزاری بازی های جام بین قاره ای و جام جهانی موفق نبوده است. این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی با قهرمانی در جام جهانی فاصله ای ندارد. این تیم بعد از کسب عنوان قهرمانی در جام بین قاره ای حالا فقط یک هدف دارد. قهرمانی جام جهانی.

عکس: احمد معینی جم

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dw5wp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطع همکاری اوکتاویو با تیم ملی فوتبال ساحلی تکذیب شد!