تاریخ انتشار: 1397/12/17 15:41
کد خبر: 107389

استقلال و پرسپولیس حتماً در بسکتبال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنند

نایب رئیس بسکتبال بانوان گفت:‌استقلال و پرسپولیس قول سرمایه‌گذاری در بسکتبال بانوان را داده‌اند.
استقلال و پرسپولیس حتماً در بسکتبال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنند

فریده شجاعی، نایب رئیس بسکتبال بانوان درباره انتخاب کادر فنی تیم ملی 5 نفره اظهار داشت: انتخاب من شایسته مترشعی است اما باید کمیته فنی نظر مربیان را بدهد.کمیته فنی رزومه مربیان را می‌بیند و بررسی می‌کند چون انتخاب باید اصلح باشد کمیته فنی رأی نهایی را اعلام خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار بود اسفند تیم ملی اردو داشته باشد، عنوان کرد: این اردو به 8 فروردین تغییر کرده است. اردوی بسکتبال 3 نفره را 22 اسفند برگزار می‌کنیم.

نایب رئیس بسکتبال بانوان درباره بازی فینال امروز که بین نامینو و دانشگاه آزاد برگزار شد،‌خاطرنشان کرد: برای 4 تیمی که به نیمه‌نهایی راه یافتند، اتفاقات عجیبی افتاد، یک تیم یک روز به خوبی می‌برد و یک روز با اختلاف می‌بازد. خوشحالم که بسکتبال رشد و توسعه یافته، به همه مسابقات بازی سوم کشیده شد. فینال هم همین طور بود، نامینو در خانه خودش برد و اینجا باخت.

شجاعی درباره تیم‌داری استقلال و پرسپولیس در بسکتبال بانوان اظهار داشت: من هم با استقلال و هم پرسپولیس صحبت کردم، وضع مالی آنها خراب است اگر وضعیت درستی پیدا کنند، حتماً در بسکتبال بانوان سرمایه‌گذاری خواهند کرد به ویژه استقلال که قول داده است،‌ما حتی پیشنهاد کردیم استقلال اسپانسر یکی از 4 تیم حاضر در نیمه‌نهایی را قبول کند که به خاطر وضعیت‌شان قبول نکردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qwyon

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بارتز: ارزش‌ها و غرور فرگوسن پشت پیروزی منچستریونایتد بود