تاریخ انتشار: 1395/04/23 16:10
رئیس سازمان لیگ؛
کد خبر: 274111

تا تسویه حساب نشود ثبت نمی کنیم

رئیس سازمان لیگ والیبال گفت: باید باشگاه هایی که از سال 93 تسویه نکرده اند شفاف سازی کنند
تا تسویه حساب نشود ثبت نمی کنیم

به گزارش سرویس والیبال فرتاک ورزشی، سعید درخشنده رئیس سازمان لیگ والیبال در نخستین نشست شورای لیگ در سال 95 گفت: از همکاری باشگاه ها با سازمان لیگ تشکر می کنم. همچنین از منوچهر پورحسن نیز که در گذشته در سازمان لیگ زحمات زیادی کشیدند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی همچنین ورود تیم های شهرداری اراک و سازمان عمران شهرداری ساری را به لیگ برتر امسال تبریک گفت و برای آنان آرزوی موفقیت در رقابت های پیش رو کرد.

درخشنده در ادامه به میزبانی خوب ایران در لیگ جهانی امسال اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار کوچکترین مشکلی در برگزاری این رقابت ها نداشتیم که گزارش «خیلی خوب» از سوی ناظر فدراسیون جهانی را به همراه داشت.

رئیس سازمان لیگ مهمترین موضوع شورای لیگ امسال را تسویه حساب باشگاه های والیبال دانست و گفت: برخی باشگاه ها از سال 93 تسویه حساب نکرده اند و باید در این زمینه شفاف سازی زمینه شود. هنوز دو باشگاه ورودی لیگ برتر سال گذشته را پرداخت نکرده اند. امسال هیچ تیمی ثبت نام نمی شود مگر اینکه تسویه حساب سال های قبل را انجام داده باشد.

درخشنده پروانه باشگاه داری را یکی دیگر از اولویت های کاری سازمان لیگ دانست و گفت: باشگاه ها ابتدا پروانه دریافت کنند و بعد برای ثبت نام در لیگ اقدام کنند.

وی در ادامه به مشکلات در جذب بازیکنان خارجی اشاره کرد و گفت: باشگاه ها برای جذب بازیکنان خارجی می توانند از سازمان لیگ به عنوان مشاور رایگان استفاده کنند تا به مشکلات بعدی برخورد نکنند.

رئیس سازمان لیگ در پایان به استانداردهای حداقلی سالن مسابقات اشاره کرد و گفت: استانداردها باید ایجاد شود که نتیجه کیفیت نامطلوب سالن ها بازیکنان را تحت فشار قرار ندهد. در برخی سالن ها مشکلات بسیار جزیی وجود دارد که به راحتی می توان آنها را برطرف کرد.


منبع: کاپ


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaarx

آخرین اخبار