تاریخ انتشار: 1398/03/26 17:07
کد خبر: 96624

بلیت‌های میلیونی در بازار سیاه/ جایگاه خبرنگاران پُر شد!

بلیت بازی تیم های ملی والیبال ایران و روسیه در بازار سیاه با قیمت های میلیونی به فروش می رسد.

روز سوم از هفته سوم رقابت های لیگ ملت های 2019 از ساعت 15:30 با دیدار تیم های ملی کانادا و لهستان در سالن غدیر ارومیه آغاز شد.

* تیم ملی والیبال ایران قرار است از ساعت 18:30 در این سالن به مصاف روسیه برود. بلیت های این مسابقه پیش از این به صورت اینترنتی فروخته شده و حالا گفته می شود در بازار سیاه برخی بلیت ها با قیمتی حدود 2 میلیون تومان به فروش می رسد.

* در شرایطی که بازی ایران قرار است از ساعت 18:30 آغاز شود، اما به دلیل برخی ناهماهنگی ها ظرفیت جایگاه خبرنگاران تکمیل شد و برخی خبرنگاران برای دقایقی مجبور شدند روی زمین نشسته و گزارش های خود ارسال کنند.

* در شرایطی که بازی کانادا و لهستان در حال برگزاری است، اما تماشاگران برای ورود به سالن مسابقه در صف های طولانی ایستاده اند تا به صورت منظم وارد سالن شوند.

* روز گذشته از ورود بوق به سالن مسابقه جلوگیری به عمل آمد، اما امروز ظاهراً این اتفاق رخ نداده و تماشاگران با خرید بوق، آن را با خود به سالن مسابقه آورده اند.

* با توجه به ازدحام روز گذشته در جایگاه بانوان و مشکلاتی در که پیش آمد، تعدادی از بانوان امروز زودتر از روز گذشته خود را به سالن رسانده اند تا دچار مشکل نشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jnlq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



زمان سفر تیم ملی والیبال به ارومیه مشخص شد