تاریخ انتشار: 1398/03/30 20:55
ایران ۴-۸ ژاپن؛ سامورایی ها سد ایران شدند
کد خبر: 96194

ژاپن نیمه نهایی فوتسال را هم از ایران برد

در نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ ساله ها در تبریز امروز ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که در نهایت سامورایی ها با برتری پرگل راهی فینال شدند.
ژاپن نیمه نهایی فوتسال را هم از ایران برد

 از ساعت ۱۸:۳۰ امروز ایران و ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ ساله های آسیا که به میزبانی تبریز و در سالن شهید پورشریفی این شهر برگزار می شود، به مصاف هم رفتند.

سامورایی ها که با شکست عراق توانستند به نیمه نهایی راه پیدا کنند، بازی را خیلی خوب شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی رییرا هاشیموتو توانست با یک لایی زیبا دروازه ایران را باز کند. بعد از این گل بازی دست ایران افتاد و شاگردان حمید شاندیزی توپ و میدان را در دست داشتند و علی رغم بدشانسی های مکرر در گشودن دروازه ژاپن توانستند با گل های مسعود یوسف و سجاد سرباز بازی را به نفع خود برگردانند؛ با این حال برتری ایران چنان زیاد طول نکشید و ژاپنی ها خیلی زود با همکاری تیمی خوبی که داشتند توانستند توسط هیروتو اوتسوکا بار دیگر دروازه محمدعلی نیکنام را فرو بریزند تا بازی در نیمه اول با تساوی دو بر دو به اتمام برسد.

نیمه دوم باز هم با گلی زود هنگام برای سامورایی ها آغاز شد و ماساشی اوساوا با شوتی دقیق از نزدیک محوطه جریمه بار دیگر ژاپنی ها را در این مسابقه پیش انداخت. اما در ادامه این بار تیم کشورمان بود که خیلی زود به گل تساوی دست یافت و با شوت بسیار زیبای مهدی دهقان نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه هیروشی تابوچی را برای سومین بار فرو ریخت تا دو تیم با نتیجه پرگل سه بر سه به مسابقه ادامه دهند. این نتیجه دقایقی با ارائه بازی برابر توسط دو تیم ادامه داشت تا اینکه باز هم دهقان نژاد با شوت زیبایی دیگر دوباره گلی زیبا به ثمر رساند تا هواداران پرتعداد حاضر در سالن به وجد بیایند.

در ادامه اما ژاپن با تمام توان به دروازه ایران حمله کرد و به اصطلاح رو به پاور پلی آورد و در حالی که فقط ۳۰ ثانیه به پایان مسابقه باقی مانده بود با گرفتن خطای پنالتی و گل کردن آن توسط تاکه‌هیرو موتیشی بازی را به تساوی و وقت های اضافه کشاند. وقت های اضافه اول هم به کام ژاپنی ها پیش رفت و ریناتو ایگوچی پس از آنکه نیکنام شوت نواخته شده به دروازه را برگشت داد، در ضربه ای ریباند موفق شد برای بار پنجم دروازه ایران را باز کند. وقت اضافه دوم هم برای ژاپن با خوش یمنی شروع شد و در همان دقایق ابتدایی یامادا با ضربه ای استثنایی ششمین‌ گل تیمش را به ثمر رساند تا تماشاگران ایرانی حاضر در استادیوم که الحق والانصاف در این دیدار بسیار پرشور تیم کشورشان را تشویق می کردند، تصمیم به ترک سالن شهید پورشریفی بگیرند. در ادامه درحالی که ایران به پاور پلی رو آورده بود و دروازه اش خالی بود ژاپنی ها دو گل دیگر به ثمر رساندند تا بازی باخته تا ۳۰ ثانیه به پایان بازی را با نتیجه ۸ بر ۴ به نفع خود تمام کنند و باز هم ایران در نیمه نهایی این بار در فوتسال طعم تلخ شکست مقابل سامورایی ها را بچشد.

ژاپن با این پیروزی به فینال این دوره از مسابقات رسید و حریف افغانستان، پدیده این دوره از مسابقات در بازی پایانی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yalqj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت فوتسال: بزرگان این رشته خارج از گود نشسته اند