تاریخ انتشار: 1398/04/31 12:40
مجید مرتضایی:
کد خبر: 93152

با برنامه پیش رفتیم/فرش آرا در تمام بازی ها برای پیروزی می جنگد

سرمربی فرش آرا مشهد گفت: با برنامه پیش رفتیم و در تمام دیدارهای فرش آرا برای پیروزی با شهامت پا به میدان می گذارد.
با برنامه پیش رفتیم/فرش آرا در تمام بازی ها برای پیروزی می جنگد

پس از برد یک بر صفر تیم فرش آرا مشهد در برابر قهرمان فصل گذشته ی لیگ سرمربی این تیم گفت: قبل از بازی پیش بینی کرده بودیم که بازی خیلی سختی پیش رو خواهیم داشت از طرفی تیم مس هفته ی گذشته بازی خود را واگذار کرده بود همین امر سبب میشد تا در این دیدار با جدیّت بیشتر و با انگیزه تر حاضر شوند و همین اتفاق هم افتاد اما ما خیلی با برنامه پیش رفتیم و خدا را شکر بازیکنان ما چیزهایی را که از آنها خواسته بودیم را در زمین اجرا کردند و توانستیم یک نتیجه عالی را کسب کنیم؛هر چند در بازیهای گذشته هم میتوانستیم پیروز میدان باشیم اما این اتفاق نیوفتاد.

مرتضایی افزود:خدا را شکر که این دیدار را با برد در زمین حریف پشت سر گذاشتیم و سه امتیاز شیرین را از تبریز به خانه میبریم و این نتیجه ی تلاش بازیکنانمان است.

سرمربی فرش آرا در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم تیم مس به دنبال گل تساوی بود و حمله میکرد ضمن اینکه ما هم در ضدحمله ها چند موقعیت خوب به دست آوردیم اما تبدیل به گل نشد و نتوانستیم از موقعیتهای خود استفاده کنیم از طرف دیگر در خط دفاعی بازیکنان مس خیلی خوب عمل کردند.

سرمربی فرش آرای مشهد افزود: دروازه بان ما آقای مسعود محمدی خیلی فوق العاده عمل کرد و در تمام دیدارهای ما ایشان عالی عمل کردند به جز بازی اول که ایشان تحت فشار بود و ایشان نشان داد که میتواند آینده ی تیم ملی را درون دروازه تامین کند.

مرتضایی در پایان گفت: قبل از این دیدار هم گفته بودم که فرش آرا تمام بازیها را برای پیروزی و با شهامت پا به میدان میگذارد و تیمهایی که قویتر هستند یا توان بالاتری دارند باید خیلی خیلی تلاش کنند تا بتوانند فرش آرا را شکست دهند امیدوارم که انشالله این پیروزی آغازی برای رسیدن به بالای جدول باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396aao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آمادگی ژاوی برای درخشش مقابل الدحیل