تاریخ انتشار: 1398/04/31 13:00
سرمربی آذرخش بندرعباس:
کد خبر: 93150

شرمنده هواداران شدیم/ داوری مشکلی نداشت، خوب بازی نکردیم

سرمربی آذرخش بندرعباس: شرمنده هواداران هستیم،تقصیر بیشتر بر گردن کسانی است که باعث شده است تیم دیر شروع کند.
شرمنده هواداران شدیم/ داوری مشکلی نداشت، خوب بازی نکردیم

روزپیکر در خصوص بازی تیمش در برابر اهوار بهبهان اظهار کرد: برای ما اصلا بازی خوبی نبود. تیمی که چهار روز قبل از اولین بازی تشکیل می شود، نه آمادگی بدنی دارد و نه به هماهنگی لازم رسیده است. بدترین بازی بود که ما انجام دادیم و دلیل آن نیز واضح و مشخص است. شاید یکی دو هفته اول به علت سبکی بدن بازیکنان نتیجه بگیریم.

وی افزود: فشردگی لیگ برای تیم هایی خوب است که تلاش بیشتری کرده اند. اگر ورزش حرفه ای را در نظر بگیریم هرکسی که زحمت بیشتری کشیده باشد، مزد زحمت خود را می گیرد. ما هیچگونه هماهنگی در دفاع و حمله، ضربات ایستگاهی، پاورپلی دفاع و حمله نداریم. برای رفع این مسائل باید اینقدر تمرین کنیم تا به عادت تبدیل شود.

روزپیکر ادامه داد: دو هفته اول اگر نتیجه گرفتیم فقط بخاطر سبکی بدن بچه ها بود. در هفته دوم نیز مشکل داریم اما بعضی جاها دروازه بان ما خوب عمل کرد و بعضی جاها بازیکنان ما به موقع گل زدند و توانستیم بازی ها را ببریم. تیم ها هزینه می کنند و اردو می زنند که تاثیر بسیاری دارد.

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: از هر زاویه ای نگاه کنیم نمی توانیم بازی ها را با این شکل و شمایل ببریم. بعد از چند هفته همه از یاد می برند که ما دیر شروع کردیم و اکنون ما با بازیکنان خسته و مصدوم مانده ایم. از هیج جای بازی راضی نیستم چون کاری نکرده ایم که از بچه ها بخواهم کاری انجام دهند.

روزپیکر در ارتباط با داوری بازی بیان کرد: داوری بازی مشکلی نداشت. یکی دو صحنه همیشه اتفاقی است که پیش می آید و تاثیری در روند بازی نداشت.

وی در رابطه با مصدومین تیمش اظهار کرد: عارف محمدی را دو هفته بخاطر مصدومیت نداریم و اسحاق سورغالی با درد در ناحیه زانو بازی می کرد. محمد بنی اسدی نیز با درد مچ بازی می کرد. این اتفاقاتی است که در فشردگی لیگ بوجود آمده است. اصلا از مسئولین برگزاری نمی شود خرده گرفت و مشکل ما در خود ما است که نمی توانیم به موقع شروع کنیم که فشردگی بازی ها ما را اذیت نکند.

روزپیکر در پایان گفت: فقط ما شرمنده هواداران شدیم که از ثانیه اول بازی حمایت کردند. حتی زمانی که عقب بودیم و بازی را باختیم دست از تشویق بر نداشتند. تقصیرات بیشتر بر گردن کسانی است که باعث شده است تیم دیر شروع کند. ایشاالله تیمی بسازیم که هیچ تیمی در شهر ما نتواند این گونه بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27g88g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سه امتیاز مقابل سن ایچ  را لازم داشتیم/در سه بازی گذشته شایسته پیروزی بودیم
سعید رستمی: