تاریخ انتشار: 1398/04/31 13:02
جواد اصغری مقدم:
کد خبر: 93149

هایپر را دست کم گرفتیم و تنبیه شدیم/ باید جبران کنیم

سرمربی سن ایچ ساوه گفت:به خودمان باختیم و تلاش خواهیم کرد این باخت را جبران کنیم.
هایپر را دست کم گرفتیم و تنبیه شدیم/ باید جبران کنیم

پس از شکست سن ایچ ساوه سرمربی این تیم گفت:بعد از بازی با مس احساس نگرانی نسبت به این بازی داشتیم اما عنوان نمیکردیم که اتفاق نیوفتد اما متاسفانه این اتفاق افتاد و ما در نیمه ی اول فوق العاده ضعیف بازی کردیم و به بدترین شکل ممکن هم با دریافت ۴گل تنبیه شدیم که توانستیم یکی از گلها را در اواخر نیمه ی اول جبران کنیم و بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم که سه بازی سنگین را برده ایم و خسته ایم و یک جورایی احساس شد که با غرور به میدان رفتیم ولی من این غرور را ندیدم ولی شُل بودیم و نمیتوانم بگویم که بازیکنانم مغرور بودند اما میتوانم بگویم که تیم هایپر را دست کم گرفتیم و سر حال نبودیم احساس کردیم که مثل بازی قبل میتوانیم ببریم فارغ از اینکه بخواهیم تلاش کنیم اما امروز یاد گرفتیم که برای بردن باید خیلی زحمت کشید.

وی تصریح کرد: در نیمه ی اول خوب نبودیم ۴گل دریافت کردیم اما با صحبتهایی که بین دو نیمه داشتیم نیمه ی دوم را فوق العاده ظاهر شدیم و بازی در اختیار تیم‌ما بود و توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم، موقعیتهای گل خوبی ایجاد کردیم اما به گل تبدیل نشد؛حتی به بازی ۵نفره رو آوردیم و به تیرک دروازه زدیم اما به گل نرسیدیم. در روزی که دیر و در نیمه ی دوم به بازی برگشتیم، کامبک جواب نداد و با وجودی که بازیکنان در نیمه ی دوم خیلی پرتلاش بازی کردند اما بازی را واگذار کردیم. این برد را به تیم هایپر تبریک میگویم، تیمی که در برابر ما خیلی باانگیزه ی مضاعف بازی کرد و میخواست تیم صدر جدولی سن ایچ را ببرد که به این مهم دست پیدا کرد.

اصغری مقدم ادامه داد: اتفاق خاصی نیوفتاده، تمرین میکنیم و تلاش میکنیم برای هفته ی آینده تا انشاالله این باخت را جبران کنیم.

سرمربی سن ایچ ساوه در خصوص عصبانیتش در نیمه دوم گفت: در دو صحنه داور کم دقتی کرد و برای ما خطا نگرفت؛ در یک صحنه بازیکن ما شوت زد و به دست بازیکن حریف خورد و توپ مقابل خودش افتاد و با دست توپ را زد که داور باید پنالتی نقطه اول میگرفت اما اعلام خطا نکرد و این صحنه باعث عصبانیت ما شد. سی ثانیه بعد از آن هم یکی از بازیکنان ما دو تن از بازیکنان هایپر را دریبل کرد و پشت قوس روی ایشان خطا کردند و همان توپ منجر به ضد حمله شد ولی باز هم داور خطا نگرفت که باعث عصبانیت و اعتراض من شد که این دو صحنه خطای واضح بود اما متاسفانه داور اعلام خطا نکرد.

ملی پوش فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: در کل داوری خوب بود اما متاسفانه در دو صحنه داور دوم روی دو خطا که واضح بود اعلام خطا نکرد اما در مجموع ما به خودمان و شُل بودنمان باختیم و متاسفانه در نیمه ی با صلابت بازی نکردیم و در نهایت تنبیه شدیم و برگشتمان جواب نداد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36w77j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارت پایان‌خدمت جعلی، کار دست ملی‌پوش داد