تاریخ انتشار: 1398/06/27 21:25
کد خبر: 87568

پیروزی بدون تماشاگر ملی حفاری مقابل ارژن شیراز در اهواز

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال و همزمان پایان نیم فصل نخست لیگ با برد شیرین تیم ملی حفاری ایران و ارژن شیراز اما بدون حضور تماشاگر برای تیم میزبان در اهواز برگزار شد.
 پیروزی بدون تماشاگر ملی حفاری مقابل ارژن شیراز در اهواز

هفته سیزدهم لیگر برتر فوتسال و همزمان پایان نیم فصل نخست لیگ با برد شیرین تیم ملی حفاری ایران و ارژن شیراز اما بدون حضور تماشاگر برای تیم میزبان در اهواز برگزار شد.

ملی حفاری ایران و ارژن شیراز امروز 27 شهریورماه سال جاری به رقابت ‌پرداختند و تیم خوزستان توانست با پیروزی در این رقابت رده خود را در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتسال ارتقا دهد.

ابتدا تیم ارژن شیراز در ثانیه‌هایی ابتدایی نخستین گل رقابت را زد اما در ادامه بازیکنان ملی حفاری ایران در یک حرکت فنی و گروه موفق به زدن گل تساوی شدند و با این نتیجه به رخکتن بروند اما دو تیم با روحیه مضاعف برای نیمه دوم به میدان آمدند که در نهایت ملی حفاری ایران موفق به زدن دو گل و پیروزی 3 بر 1 شد.

به گزارش تسنیم بنا به رأس کمیته انضباطی و به دلیل اتفاق‌های بازی اخیر تیم ملی حفاری ایران و قم، ملی حفاری به انجام یک بازی بدون حضور تماشاگر جریمه شد که این مسأله در بازی او طی روز آینده اعمال می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8x6r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتایج روز نخست هفته دوم لیگ برتر فوتسال