تاریخ انتشار: 1398/10/10 20:21
کد خبر: 76225

شیری: با مربی خارجی نتایج بهتری گرفته‌ام

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا معتقد است که توانایی کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارد.

 به نقل از سایت فدراسیون دوومیدانی، بهنام شیری در خصوص برنامه های پیش روی خود اظهار داشت: من سال گذشته در مسابقات پرتاب دیسک قهرمانی آسیا در کشور قطر به عنوان نایب قهرمانی رسیدم و به عقیده خودم پتانسیل کسب نتایج بهتر را نیز دارم. مدت زمان محدودی تا بازی‌های المپیک توکیو باقی مانده و ایمان دارم با تلاش و پشتکار و نتایجی که در کارنامه ام دارم، توانایی کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو را هم دارم.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد خود تأکید کرد: دوره قهرمانی خوبی را تا الان پشت سر گذاشته‌ام. من با حمایت فدراسیون زیر نظر چرفکو بهترین رکورد خودم را به میزان 61.82 متر در مسابقات لیگ به ثبت رساندم و بعد از اتمام همکاری او با فدراسیون نتایج من افت کرد. وی به لحاظ علم تمرین و تأثیر روانی، کمک زیادی به من کردند و نتیجه‌اش هم رکوردی بود که به ثبت رسید. در دوومیدانی رکورد مهم است و شاید من با رکوردهای پایین تر حتی به مدال هم برسم، اما موضوعی که مهم است، رکورد مطلوبی است که به ثبت می رسد، البته جا دارد از زحمات هادی سپهرزاد در مدت زمانی که با او تمرین می کردم تشکر کنم اما برای من پیشرفتم اهمیت دارد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک آسیا افزود: مذاکراتی با جورجی مربی پرتاب دیسک بلاروسی شده و قرار است با او تمرینات‌مان را شروع کنیم. او قهرمان پرتاب دیسک المپیک و مربی چرفکو نیز بوده‌ است. در صورت آغاز اردوی تدارکاتی‌ام با او و حمایتی که فدراسیون در راستای برنامه‌ریزی های بلند مدت کرده است، راه موفقیت برایم هموارتر خواهد شد و امیدوارم پاسخ حمایت فدراسیون را هم به خوبی بدهم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jxke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان اعلام لباس کاروان ایران در بازی‌های المپیک به کمیته ملی المپیک مشخص شد