//
کدخبر: ۲۶۲۵۳۲ //

المپیک توکیو به طور کامل لغو شد؟!

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، می‌گوید در صورتیکه امکان برگزاری این مسابقات در سال ۲۰۲۱ هم وجود نداشته باشد، احتمالاً المپیک توکیو به طور کامل لغو می شود.

المپیک توکیو به طور کامل لغو شد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

در ابتدا قرار بود که رقابت های المپیک توکیو در سال ۲۰۲۰ برگزار شود اما شیوع گسترده ویروس کرونا در تمام دنیا باعث شد این مسابقات به سال ۲۰۲۱ موکول شود؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ این رقابت‌ها رخ داد.

با این حال به نظر می رسد که شیوع ویروس کرونا همچنان طی سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت و به همین خاطر رئیس کمیته بین المللی المپیک یعنی توماس باخ ادعا می کند در صورتی که آنها نتوانند مسابقات را در سال ۲۰۲۱ برگزار کنند، رقابت های المپیک توکیو به طور کامل لغو خواهد شد.

توماس باخ در این باره گفت: " شما نمی توانید همه ساله کل برنامه های ورزشی را در تمام فدراسیون های اصلی در سراسر جهان تغییر دهید. شما نمی توانید ورزشکاران را در بلاتکلیفی قرار دهید. ما باید برای سناریوهای مختلف آماده باشیم.با این حال تمام تعهد ما این است که رقابت ها در ژوئن سال ۲۰۲۱ برگزار شود.

با این حال سناریوی دیگری وجود دارد که ما باید در صورت ادامه روند شیوع ویروس و به منظور انجام اقدامات بهداشتی و حفاظت از ورزشکاران قرنطینه را همچنان ادامه دهیم. این چه معنایی می‌تواند درباره حضور یک عده در دهکده المپیک داشته باشد؟

همه این سناریوهای متفاوت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هیچ چیز برای ما آسان نیست. با این حال شما نمی توانید برای همیشه ۳ هزار تا ۵ هزار نفر را در کمیته سازماندهی مسابقات به کار بگیرید. پس اگر رقابت‌ها در سال ۲۰۲۱ برگزار نشود به طور کامل لغو خواهد شد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۵۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان