//
کدخبر: ۲۶۶۳۱۳ //

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال به امکاناتی همانند ژاپن نیاز دارد

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمام تیم‌ها به دنبال گرفتن قهرمانی از ما هستند و اگر به دنبال تکرار قهرمانی‌هایمان هستیم باید امکانات بهتری داشته باشیم.

ناظم‌الشریعه: تیم ملی فوتسال به امکاناتی همانند ژاپن نیاز دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد ناظم‌الشریعه در حاشیه دیدار گیتی‌پسند اصفهان و مس سونگون درباره برگزاری این دیدار در شرایط کرونا اظهار داشت: دور بودن بازیکنان از شرایط بازی در این دیدار مشهود است که البته منطقی است و اینکه همه تلاش می‌کنند بازی خوبی ارائه دهند.

وی افزود: نگرانی ما مصدومیت بازیکنان است. اهمیت چندانی برای من ندارد که چه تیمی رتبه نخست به دست آورد و مسئله مهم در این میان عدم مصدومیت بازیکنان است. امیدوارم خیلی زود شرایطی فراهم شود که با رعایت مسائل بهداشتی تماشاگران نیز در سالن مسابقات حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره وضعیت تیم ملی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ 2 اردو پیش‌بینی کردیم که متاسفانه لغو شد و این هفته اطلاع دادند از سوم تیرماه 4 روز اردو برگزار می‌کنیم. واقعیت این است که مسائل پیچیده شد و برنامه جدید آماده کرده و برنامه‌های تیم ملی را با لیگ هماهنگ کردیم.

وی تصریح کرد: سعی کردیم بهترین شرایط را لحاظ کنیم و مهم‌ترین نکته این است که لیگ شروع شود و اگر تیم ملی وجود دارد به خاطر این بازیکنان و لیگ است.

ناظم‌الشریعه بیان کرد: اگر جایی گفتم خوب شد این اتفاقات رخ داد به دلیل تیم ملی نیست اما این مسائل و تعطیلی مسابقات به خاطر کرونا برای ما بدتر است. ما می‌خواهیم با تیم ملی قهرمان شویم و بقیه به دنبال این هستند قهرمانی را به زور از ما بگیرند.

وی گفت: اما در این میان مسئله مهم امکانات است که دیگر تیم‌ها امکانات بهتری دارند. متأسفانه از نظر امکانات وضعیت مساعدی نداریم و اگر قهرمانی‌های گذشته را می‌خواهیم باید به شرایط خوب بازگردیم و با ژاپن و حتی اندونزی برابری کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره مذاکرات برای شروع لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: مذاکراتی با سازمان لیگ داشتیم و از ما برنامه گرفتند و فکر می‌کنم با توجه به هماهنگی‌ها، نظر ما نیز همان تاریخی خواهد بود که اعلام می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان