تاریخ انتشار: 1395/07/30 19:35
کد خبر: 254088

نگاهی به هفته ششم لیگ برتر فوتسال/ گیتی پسند همچنان در صدر

هفته ششم لیگ برتر فوتسال با تداوم صدرنشینی گیتی پسند همراه بود و تیم مدعی تاسیسات دریایی شکست خورد.

به گزارش سرویس فوتبال داخلی فرتاک ورزشی، هفته ششم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز (جمعه) با برگزاری ۶ بازی آغاز شد.

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امروز تیم دانشگاه آزاد تهران موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تاسیسات دریایی بگذرد. حسین شمس در حالی در این بازی شاگردان وحید شمسایی را از پیش رو برداشت که جدال این دو مربی در فصل های اخیر همواره از جذابیت‌های بالایی برخودار بوده و این بار استاد توانست مچ شاگرد را بخواباند. این اولین پیروزی دانشگاهی ها و دومین باخت تاسیسات در لیگ بود. تاسیساتی ها در این بازی به شدن به قضاوت داور اعتراض داشتند.

گیتی پسند نیز با نتیجه ۶ بر ۳ تیم شهرداری ساوه را در هم کوبید تا همچنان با ۱۸ امتیاز در صدر جدول پیشتازی کند. تیم بدون باخت اصفهانی تا هفته ششم تمام بازی ها را به نفع خود به پایان برده است.

امروز تیم حفاری اهواز هم موفق شد با نتیجه سه بر دو از سد فرش آرای مشهد عبور کند. فرش آرا که هفته گذشته هم مغلوب تاسیسات شده بود، در ثانیه های پایانی تساوی را با باخت عوض کرد.

یاسین پیشرو قم نیز با رضا حیدریان توانست تیم ارژن شیراز را در بازی بیرون از خانه با نتیجه چهار بر سه مغلوب کند. قمی ها در این بازی ابتدا با دو گل عقب افتادند اما در ادامه با اشتباه مدافعان حریف و تلاش بیشتر توانستند بازی را به سود خود به اتمام برسانند.

تیم الوند قزوین دیگر تیم انتهای جدولی بود که در کنار دانشگاه آزاد در هفته ششم به اولین پیروزی خود رسید. قزوینی ها با درخشش دروازه بان خود موفق شدند تیم مقاوت البرز را با نتیجه دو بر یک در خانه اش شکست دهند و اولین سه امتیاز فصل را به حساب خود واریز کنند. این تیم با این وجود همچنان قعرنشین است.

در دیگر بازی نیز مس سونگون با دو گل از تیم بحران زده آذرخش بندرعباس گذشت.

آخرین بازی هفته ششم از ساعت ۱۸ بین شهروند ساری و دبیری تبریز آغاز شده است که تا پایان نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به سود ساروی ها همراه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pzpbr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز لیگ برتر فوتسال بانوان از جمعه
اختصاصی/