تاریخ انتشار: 1399/05/19 21:31
کد خبر: 57467

مسابقات هندبال آسیا به سال ۲۰۲۱ موکول شد

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، جوانان، نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به سال بعد موکول شد.
مسابقات هندبال آسیا به سال ۲۰۲۱ موکول شد

مسابقات هندبال قهرمانی آسیا، جوانان، نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به سال بعد موکول شد.

طبق تصمیمات کنفدراسیون هندبال آسیا مسابقات قهرمانی ساحلی نوجوانان، مسابقات قهرمانی آسیا جوانان و نوجوانان و جام باشگاه‌های آسیا که قرار بود در سال ۲۰۲۰ میلادی انجام شود به دلیل شیوع کرونا در اکثر کشورها به سال ۲۰۲۱ موکول شد.

میزبان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا ایران است. این مسابقات قرار بود به میزبانی ایران در مهرماه برگزار شود که برای دومین بار به تعویق افتاد. این مسابقات قرار است ماه مارس سال ۲۰۲۱ یعنی اسفند ۱۳۹۹ برگزار شود. این مسابقات پیش از این قرار بود در تابستان انجام شود.

به دلیل شیوع کرونا در اکثر کشورها، مسابقات ورزشی دستخوش تغییر شده و اکثرا به سال ۲۰۲۱ میلادی موکول می‌شوند. البته هنوز تکلیف مسابقات قهرمانی بانوان آسیا که قرار است آذرماه برگزار شود مشخص نشده است.

بر این اساس دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا در ماه فوریه ۲۰۲۱ (بهمن ۹۹) به میزبانی بانکوک تایلند و هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در ماه مارس ۲۰۲۱( اسفند ۹۹) به میزبانی شیراز- ایران انجام خواهد شد. همچنین نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیز در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹) به میزبانی آلماتی قزاقستان انجام خواهد شد.

پنجمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا زنان در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) در الماتی قزاقستان و مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مردان در ماه می ۲۰۲۱ (اردیبهشت۱۴۰۰) در جده عربستان انجام خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlzyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



مهاجم آرسنال در لیست خرید رئال مادرید