تاریخ انتشار: 1399/09/19 00:11
کد خبر: 49032

تکلیف دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان مشخص شد / بازارهای روز کوثر، جایگزین هایپر شهر

پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام ساعاتی پیش تکلیف دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان یک هفته پیش از آغاز رقابت‌های لیگ برترمشخص شد
تکلیف دومین سهمیه لیگ برتر فوتسال اصفهان مشخص شد / بازارهای روز کوثر، جایگزین هایپر شهر

هایپر شهر شاهین‌شهر که سال گذشته نمایش پر فراز و نشیبی را از خود به جای گذاشت، ساعاتی پیش به کار خود در لیگ برتر پایان داد و سهمیه این تیم به بازارهای روز کوثر واگذار شد.

حمیدرضا دادخواه، در گفت‌وگو با رسانه اظهار داشت: پس از مذاکرات انجام شده میان مجموعه هایپر شهر شاهین‌شهر و مجموعه بازارهای روز کوثر سرانجام سهمیه این تیم با نظارت هیأت فوتبال اصفهان، منتقل شد و امیدواریم مجموعه جدید بتوانند تیمی در خور شأن اصفهان را راهی مسابقات کند.

داوود توسل در گفت‌وگو با رسانه پیرامون این موضوع اظهار داشت: پس از مشکلاتی که برای مجموعه هایپر شهر شاهین شهر، بر این باور رسیدیم که به ورزش ورود کنیم، ابتدا جای دارد از زحمات مجموعه هایپر شهر در سال‌های حضورشان کمال تشکر را داشته باشم، همچنین از مدیران اداره کل ورزش و جوانان و هیأت فوتبال اصفهان در که در انتقال این سهمیه کمک شایانی را به ما داشتند.

مدیر اجرای باشگاه بازارهای روز کوثر اضافه کرد: مجموعه بازارهای روز کوثر یک مجموعه خصوصی است و سعی داریم بتوانیم نتایج در خور شأن اصفهان را کسب کنیم.

وی در خصوص انتخاب اعضای فنی و بازیکنان این تیم تشریح کرد: نهایتاً تا فردا نتیجه کادر فنی مشخص خواهد شد؛ چند گزینه بر روی میز داریم و سعی می‌کنیم نهایتاً تا ۴۸ ساعت آینده تیم را جدید را معرفی کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emqmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی محتشم تبریز برابر عقاب