تاریخ انتشار: 1400/10/15 00:53
کد خبر: 27638

اسطوره محبوب در آستانه هدایت تیم ملی

به نظر می رسد پایان کار محمد ناظم الشریعه در تیم ملی فوتسال نزدیک است و با پیشنهاد حسین شمس به رئیس فدراسیون فوتبال وحید شمسایی به هدایت فوتسالیست های ایران بسیار نزدیک باشد.
اسطوره محبوب در آستانه هدایت تیم ملی

به نظر می رسد وحید شمسایی به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتسال معرفی شود.

گرچه خروجی جلسه اخیر کمیته فوتسال – که پس از مدت ها با حضور همه اعضا و رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد – معرفی گزینه های هدایت تیم جوانان بود اما با این حال آنچه در این جلسه دو ساعته و قبل و بعد از آن رخ داده حاکی از احتمال بالای تغییرات روی نیمکت تیم ملی فوتسال است.

مشهدی ها موافق گزینه شیرازی

چند روز پس از دو بازی دوستانه ایران با ایتالیا، اصولی سرپرست کمیته فوتسال در مصاحبه ای به حمایت از ناظم الشریعه پرداخت و اعلام کرد او سرمربی تیم ملی خواهد ماند. از سویی ابوالفضل کریمیان، سرپرست سال های اخیر تیم ملی نیز تلاش زیادی برای ماندن ناظم الشریعه در تیم ملی کرده است چرا که با رفتن ناظم الشریعه، او نیز از تیم ملی خواهد رفت. اصولی و کریمیان دو عضو مشهدی فوتسال، تمایل زیادی به ماندن سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال دارند.

شمس جدی ترین مخالف

حسین شمس که در آستانه پرواز تیم ملی به جام جهانی لیتوانی در تمرینات حاضر شد و به ملی پوشان روحیه داد، حالا جدی ترین منتقد ناظم الشریعه است. او در جلسه کمیته فوتسال نیز به عنوان مشاور رئیس فدراسیون حاضر بود و به شدت با ماندن ناظم الشریعه مخالفت کرد. پس از آن هم در مصاحبه ای شمسایی را گزینه اصلی دانست که به زودی سرمربی تیم ملی می شود.

رایی که می توانست به داد ناظم برسد

عزیزی خادم در جریان صحبت هایش در جلسه کمیته فوتسال دو بار به ناظم الشریعه کنایه زد.

بار اول وقتی بحث انتخابات فدراسیون فوتبال را پیش کشید و با کنایه خطاب به سرمربی تیم ملی یادآور شد که در انتخابات به وی رای نداده اما در عوض او از سرمربی تیم ملی فوتسال حمایت کرده است. وی همچنین با تشکر از ناظم الشریعه اعلام کرد که ممکن است از او در بخش دیگری استفاده شود تا به این ترتیب به صورت غیر مستقیم پایان کار ناظم الشریعه در تیم ملی را به وی اعلام کند.

بار دوم عزیزی خادم در جایی دیگر از صحبت هایش گفت همه امکانات برای تیم ملی فوتسال فراهم بوده به جز آجیل! که کنایه ای به گلایه ناظم الشریعه بود که در جمع ملی پوشان به فدراسیون کنایه زد؛ «فدراسیون فقط برای بچه ها آجیل و خشکبار تهیه نکرده است» در حالی که بازیکنان از کمبود امکانات گلایه داشتند.

شمسایی نزدیک شد

با این تفاسیر به نظر می رسد شمسایی به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

او در مذاکراتی جدی با عزیزی خادم و کامرانی فر شرایط و ملزومات خود برای مربیگری را اعلام و جز اختلاف نظر در چند بند – که احتمالا حل شدنی باشد – مشکل دیگری ندارد. شمسایی همچنین از فدراسیون فوتبال خواسته با توجه به لزوم جوانگرایی در تیم ملی به او فرصت کافی برای این کار بدهند و در صورت ناکامی احتمالی در جام ملتهای فوتسال از او حمایت کنند.

عزیزی خادم حرف آخر را می زند

قرار است عزیزی خادم به زودی نظر خود را در مورد سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کند. او علاقه زیادی به مربیگری شمسایی دارد و تمایل ندارد با ناظم الشریعه ادامه دهد. اتفاقی که شاید تا پایان دی ماه رخ داده و ناظم الشریعه پس از سالها از تیم ملی فوتسال برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9mmg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال  از امروز