تاریخ انتشار: 1401/04/29 21:45
کد خبر: 19055

نایب قهرمانی بانوان ایران با شکست مقابل ازبکستان

دیدار تیم های ملی فوتبال بانوان ایران و ازبکستان با پیروزی ازبک ها به پایان رسید.
نایب قهرمانی بانوان ایران با شکست مقابل ازبکستان

دیدار تیم ملی فوتبال بانوان ایران و ازبکستان عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار و در نهایت ازبکستان با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد. عباسپور، بهشت و پسندیده از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

تک گل ازبک ها در دقیقه ۸۵ گل وارد دروازه ایران شد. ازبک ها با پیروزی مقابل ایران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

تیم ایران فقط با ۷ روز تمرین راهی این مسابقات شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

مریم آزمون بعد از نایب قهرمانی در رقابت‌های کافا و یک دیدار سخت با ازبکستان اظهار داشت: این نایب قهرمانی برای ما با قهرمانی برابری می‌کند چون تیم را در ۶ الی ۷ روز جمع کردیم.

وی افزود: بدون آمادگی وارد مسابقات شدیم و بازیکنانم از جان و دل مایه گذاشتند. کادر فنی من با جان و دل و شبانه روزی تلاش کردند تا بچه‌ها آماده مسابقات شوند و نتایج خوب بگیریم.

آزمون اضافه کرد: مقابل ازبکستان نیمه اول به خصوص بازی پایاپای بود و در نیمه دوم بچه‌ها از نظر بدنی کم آوردند و نتوانستند برنامه‌های تیمی را اجرا کنند. وقتی تیم دقیقه ۸۵ گل می‌خورد یعنی خیلی تلاش کردی و ازبکستان با آمادگی بالایی وارد مسابقات شده بود. آنها با آمریکا بازی تدارکاتی داشتند اما ما هم کم نیاوردیم و جنگیدیم. بازیکنان بسیار خوب کار کردند.

آزمون تصریح کرد: خدا را شکر که نایب قهرمانی را به دست آوردیم. این مسابقات هر سه روز یک بار انجام می‌شد و امیدوارم در رنکینگ فیفا شرایطمان بهتر شود و حتما در مسابقات آینده بهتر ظاهر خواهیم شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxvxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال بازی تدارکاتی فوتبال ایران با مجارستان