تاریخ انتشار: 1395/04/28 16:51
شمسایی؛
کد خبر: 273271

آماده ایم تا از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی، گفت: ناگویا همیشه خطرناک بوده است، اما ما برای دفاع از عنوان قهرمانی آماده ایم
آماده ایم تا از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از تیم های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا نوشت: تارنمای رسمی ای اف سی دیدار تاسیسات دریایی در مرحله یک چهارم نهایی تکرار یک چهارم نهایی رقابتهای سال 2015 است که طی آن تیم ایرانی با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید. نماینده ایران با 6 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین گروه دوم به یک چهارم نهایی جام باشگاههای آسیا صعود کرد. تاسیسات دریایی در اولین بازی خود مقابل المالک ازبکستان با نتیجه چهار بر سه پیروز شد.

 

این تیم روز یکشنبه المیادین لبنان را با نتیجه شش بر دو مغلوب کرد. حسین طیبی با هت تریک خود در این مسابقه آمار گل های خود را به پنج گل در دو بازی رساند و در صدر جدول گلزنان این رقابتها ایستاد. شمسایی سرمربی تاسیسات دریایی گفت: ما دو بازی دشوار داشتیم و حالا برای مرحله حذفی آماده ایم. ناگویا همیشه خطرناک بوده است و مهم نیست که بردی نداشته است. ما برای دفاع از عنوان قهرمانی اینجا هستیم. تیم جوان ناگویا با یک امتیاز به مرحله حذفی راه یافته است. اما مبارزه آنها مقابل چونبوری برای آنها در این مرحله امیدبخش است.

 

پدرو کاستا سرمربی ناگویا گفت: ما در بازی دوم بهتر شدیم و امیدوارم همین بتواند بازیکنان را آماده کند. آنها بازیکنان زیادی دارند که می تواند سرنوشت بازی را تعیین کنند. اما ما برای مقابل با یک تیم قدرتمند آماده ایم.برنامه دیدارهای یک چهارم نهایی فوتسال جام باشگاههای آسیا به شرح زیر است:صنا خانه ویتنام - دیبا الحسین امارات متحده عربی نفت الوسط عراق- السد قطر تاسیسات دریایی ایران- ناگویا ژاپنچونبوری بلوویو تایلند - المالک اف سی ازبکستان 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6ymj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تاسیسات دریایی حریف ناگویای ژاپن