تاریخ انتشار: 1401/05/31 22:28
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال
کد خبر: 17490

جدال‌های دیدنی در صدر و انتهای جدول/ تلاش برای صعود به رده های بالاتر

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتسال فردا سه شنبه با انجام 8 بازی برگزار خواهد شد.
جدال‌های دیدنی در صدر و انتهای جدول/ تلاش برای صعود به رده های بالاتر

هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور فردا سه شنبه یکم شهریورماه با انجام 7 بازی برگزار خواهد شد تا پرونده این هفته از این رقابت‌ها نیز بسته شود.

تا پایان هفته هفتم سن ایچ ساوه با کسب 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و مس سونگون و گیتی پسند با 18 و 16 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.

فرتاک ورزشی نگاهی گذرا به بازی‌های این هفته لیگ برتر فوتسال خواهد داشت که با هم می‌‌‌خوانیم:
 

صنایع پشتیبانی- سفیرگفتمان
تیم‌های صنایع پشتیبانی و سفیر گفتمان در حالی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال به مصاف هم می‌روند که صنایع پشتیبانی با کسب 11 امتیاز حاصل از 3پیروزی، 2تساوی و 2 شکست در رده ششم جدول قرار دارد.
آنها در 7 بازی گذشته خود توانسته‌اند 18 گل به ثمر برسانند و به همین تعداد نیز گل دریافت کرده‌اند تا تفاضل گل آنها صفر باشد.

اما در آن سوی میدان سفیرگفتمان قرار دارد که با کسب 8 امتیاز حاصل از 2 پیروزی،2تساوی و 3 شکست در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد. آنها در طی 7 بازی گذشته خود توانسته‌اند 13 گل وارد دروازه حریفان کنند و درعوض 28 گل وارد دروازه آنها شده است تا بعد از چیپس کامل مشهد که 30 گل دریافت کرده است، ضعیف‌ترین خط دفاعی را بخود اختصاص داده باشد.
 

گیتی پسند- گهر زمین سیرجان

گیتی پسند تا قبل از انجام این بازی با کسب 16 امتیاز حاصل از 5 پیروزی، یک شکست و یک تساوی بعد از تیم‌های سن ایچ و مس سونگون در رده سوم جدول قرار دارد و خوب می‌داند که این بازی برای آنها تا چه اندازه دارای اهمیت می‌باشد، چرا که سن ایچ 19 امتیازی و مس سونگون 18 امتیازی می‌باشد و در صورتی که گیتی پسند نتواند پیروز میدان باشد و دو تیم صدرنشین از سد حریفان خود در هفته هشتم عبور کنند، فاصله امتیازی آنها بیشتر شده و کار برای این تیم همیشه مدعی لیگ برتر فوتسال سخت خواهد شد.

اما در آن سوی میدان تیم گهر زمین سیرجان قرار دارد که تا پایان هفته هفتم با 13 امتیاز حاصل از 4پیروزی، یک تساوی و 2 شکست در رده پنجم جدول قرار دارد و چنان چه آنها بخواهند هم چنان امیدوار به صعود به رده‌های بالاتر جدول باشند، چاره‌ای به غیر از پیروزی ندارند و این می‌‌تواند به جذابیت‌های این بازی بیفزاید.

index

فردوس قم- سن ایچ ساوه

 

فردوس قم در حالی فردا میزبان سن ایچ است که از 7 بازی گذشته خود دارای یک پیروزی، 2 تساوی و 4 شکست بوده و در جایگاه یازدهم جدول ایستاده است و بایستی به مصاف تیمی برود که با کسب 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و این می‌تواند برای فردوس قم بسیار مشکل آفرین باشد و روز سختی را در پیش رو داشته باشد.

 

اما در آن سوی میدان سن ایچ قراردارد تیمی که به تنهایی با کسب 19 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بعید است برای پیروزی در این میدان کار سختی در پیش رو داشته باشد.

آنها اگر بتوانند با هر نتیجه‌ای برنده از زمین خارج شوند می‌توانند هم چنان صدر جدول را در اختیار داشته باشند.

 

قند کاترین آمل- مقاومت البرز
قندکاترین آمل فردا میزبان مقاومت البرز خواهد بود. آملی‌ها تا پایان هفته هفتم با کسب یک پیروزی، یک تساوی و پنج شکست در رده دوازدهم جدول قرار دارند و برای رهایی از انتهای جدول به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارند .

در آن سوی میدان مقاومت البرز شرایط بهتری نداشته و یک پله پایین‌تر از قندکاترین آمل قرار دارد. آنها بدون پیروزی و با 3 تساوی و 4 شکست  و کسب 3 امتیاز در رده سیزدهم جدول ایستاده‌اند و خوب می‌دانند که این بازی برای آنها از چه اهمیتی برخوردار است و اگر بخواهند کمی به شرایط نامساعد خود پایان دهند بایستی پیروز این میدان باشند و گرنه روزهای بسیار سخت‌تری در انتظار آنها خواهد بود.

 

کراپ الوند- زندی بتن کلاردشت

کراپ الوند در شرایطی گام به هفته هشتم رقابت‌های فوتسال لیگ برتر گذاشته است که از 7 بازی گذشته خود به 5 پیروزی یک تساوی و یک شکست دست یافته و با کسب 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرارداد  و چنان چه پیروز این بازی باشد و در صورتی که دیگر تیم‌های صدرنشین نتایج خوبی کسب نکنند، آن وقت این تیم کراپ الوند است که می‌تواند حتی در صدر جدول نیز صعود نماید که البته کار سختی به نظر می رسد.

اما در آن سوی میدان زندی بتن کلاردشت قرار دارد که از 7 بازی گذشته خود دارای 2پیروزی، 3تساوی و 2 شکست می‌باشد و با کسب 9 امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در این میدان می تواند چند ین پله در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

 

مس سونگون- فرش آرا مشهد

مس سونگون تا قبل از این بازی با کسب 18 امتیاز حاصل از 6 پیروزی و یک شکست بعد از سن ایچ ساوه که دارای 19 امتیاز می‌باشد، در رده دوم جدول قرار دارد تا اهمیت این بازی را برای این تیم متوجه شویم.

مس سونگون درصورتی که بتواند پیروزمیدان شود و سن ایچ در برابر حریف خود به پیروزی نرسید، می تواند با 21 امتیاز صدر جدول صعود کند و این بهترین موقعیت برای این تیم خواهد بود و تحت هیچ شرایطی دوست ندارد آن را از دست بدهد .

اما در آن سوی میدان فرش آرا مشهد قرار دارد، تیمی که تا پایان هفته هفتم با کسب 8 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. آنها در بازی‌های گذشته خود دارای 2 پیروزی، 2تساوی و 3 شکست شده‌اند و برای این که از میانه جدول پایین‌تر نروند کسب سه امتیاز این بازی که کار بسیار سختی نیز می‌باشد، برای آنها از اهمیت خاصی برخوردار است و در صورتی که شرایط پیروزی را نداشته باشند، به حداقل امتیاز نیز راضی خواهند بود.

ففف

فولاد زرند ایرانیان- چیپس کامل مشهد

فولاد زرند ایرانیان  تا قبل از این بازی از 7 بازی گذشته خود دارای 2 پیروزی و 5 شکست است که در نهایت توانسته 6 امتیاز بدست بیاورد و در جایگاه دهم جدول قراردارد و با توجه به این که چیپس کامل مشهد با کسب تنها یک امتیاز از 7 بازی گذشته خود در انتهای جدول جا خوش کرده است، فولادی‌ها بسیار خوش بین هستند با پیروزی در این بازی وضعیت خود را در جدول رده بندی کمی بهتر نمایند.

تمامی دیدارهای فردا سه شنبه یکم شهریورماه راس ساعت 17 برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2razgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مس سونگون در اندیشه پیروزی و لغزش سن‌ایچ/ فرش آرا راضی به حداقل امتیاز
هفته هشتم لیگ برتر فوتسال