تاریخ انتشار: 1401/12/17 21:46
کد خبر: 9561

اولین جام مشترک شمسایی- طیبی(عکس)

کاپیتانان سابق و فعلی تیم ملی نخستین جام را در دوران جدید ورزشی خود بالای سر بُردند.
اولین جام مشترک شمسایی- طیبی(عکس)

 تیم ملی فوتسال ایران در حالی موفق شد در تورنمنت ۶ جانبه تایلند با کسب سه پیروزی پیاپی در مراحل گروهی و نیمه نهایی مقابل تیم‌های عربستان، مصر و تایلند به مسابقه فینال برسد که در دیدار پایانی به مصاف ژاپن، قهرمان آسیا رفت و توانست به یک برد ارزشمند دست پیدا کند.

وحید شمسایی پس از اینکه هدایت تیم ملی فوتسال ایران را برعهده گرفت، تغییر و تحول زیادی در لیست نفرات مدنظرش اعمال کرد و در مسابقات جام ملت‌های آسیا که مهرماه گذشته برگزار شد، بازیکنان جدید و مهره‌های جوانی به اردو آورد که در این بین، حسین طیبی تبدیل به کاپیتان اول او شد.

1830074

حسین طیبی که پس از حدود یک دهه حضور در تیم ملی فوتسال در لیست وحید شمسایی باتجربه‌ترین بازیکن شده بود، انگیزه زیادی داشت در جام ملت‌های آسیا که در کشور کویت برگزار شد، جام قهرمانی را بالای سر ببرد و علی‌رغم اینکه به‌عنوان آقای گلی این رقابت‌ها نیز دست یافت و در بازی فینال گلزنی کرد، نتوانست به این مهم برسد.

وحید شمسایی که این لژیونر ایرانی را به‌عنوان رهبر تیمش انتخاب کرده، امیدوار است با بهره‌مندی از تجربه او و دیگر نفرات مثل سعید احمدعباسی، مسلم اولادقباد و ... بتواند نسل جدیدی را به فوتسال و تیم ملی معرفی کند که تقریبا توانسته این کار را رقم بزند و نخستین دستاوردش را هم در تورنمنت تایلند کسب کرد.

شمسایی به‌عنوان سرمربی و حسین طیبی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال، نخستین جام را همراه یکدیگر در تورنمنت تایلند به دست آوردند و توانستند کاپ قهرمانی این رقابت‌ها را در کنار یکدیگر بالای سر ببرند.

1830072
 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mlej3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بانوان هاکی روی یخ ایران نایب قهرمان مسابقات کشورهای اسلامی شدند