تاریخ انتشار: 1402/01/02 19:25
کد خبر: 8838

قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا| صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی با تحقیر بحرین

ساحلی‌بازان کشورمان با پیروزی پرگل مقابل بحرین، علاوه بر صعود به مرحله نیمه‌نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۳ امارات را کسب کردند.
قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا| صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی با تحقیر بحرین

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی 2023 پاتای تایلند از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) به مصاف بحرین رفت و در دیداری یک طرفه توانست با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی برسد. شاگردان علی نادری علاوه بر صعود به مرحله نیمه‌ نهایی این مسابقات، جواز صعود به جام جهانی 2023 امارات را نیز کسب کردند. ایران در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار عمان و چین برود.

 گل‌های ساحلی‌بازان ایران را مسلم مسیگر (2 گل)، محمد مرادی، سیدامیر میرجلیلی (2 گل)، محمدعلی مختاری، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری، عباس رضایی و عبدالله (گل به خودی) به ثمر رساندند.

پیش از این دیدار، امارات در نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی، توانست با نتیجه 4 بر 2 بر تایلند غلبه کند تا به جمع چهار تیم پایانی مسابقات راه پیدا کند.

3 تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در جام جهانی 2023 امارات را کسب خواهند کرد و با توجه به صعود امارات به نیمه‌نهایی که سهمیه میزبانی محسوب می‌شود، 3 تیم دیگری که  موفق به حضور در جمع 4 تیم نهایی شوند، جواز حضور در جام جهانی 2023 را کسب خواهند کرد؛ یدین ترتیب ساحلی‌بازان اایران با عبور از بحرین و سعود به نیمه نهایی توانستند پس از 2 دوره غیبت، حضورشان در جام جهانی را قطعی کنند.

دو دیدار دیگر مرحله یک چهارم نهایی عصر فردا (پنجشنبه) بین تیم‌های ژاپن - کویت و عمان - چین برگزار خواهد شد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال هم روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده (5 و 6 فروردین‌ماه) برگزار می‌شوند.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران , تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ,

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyax2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نامه مهم فیفا برای جام جهانی؛ پرونده ایران بسته است؟