تاریخ انتشار: 1395/12/05 15:53
کد خبر: 227232

تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال! تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال!

دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را درخصوص اصلاح نتیجه دیدار دو تیم فوتسال فرش آرا مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز صادر کرد.
تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال!

تغییر ۳ باره نتیجه یک بازی در لیگ فوتسال!

به گزارش فرتاک ورزشی، دیدار تیم های فرش آرای مشهد و مس سونگون در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال به دلیل به ثمر رسیدن گل در ثانیه‌های پایانی برای فرش آرا، جنجالی شده بود. ناظر بازی نتیجه را ابتدا تساوی یک بر یک اعلام کرده بود اما دپارتمان داوران دیروز طی اطلاعیه‌ای گل فرش آرا را صحیح و نتیجه را دو بر یک به سود این تیم اعلام کرد. اما امروز اطلاعیه جدیدی صادر شد نتیجه برای بار سوم تغییر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اعلام نتیجه بازی تیم فوتسال فرش آرا مشهد و مس سونگون ورزقان تبریز از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال معوقه هفته هفدهم که روز گذشته توسط دپارتمان داوران اعلام شد، به اطلاع می‌رساند با توجه به برگزاری جلسه با مسئولین سازمان لیگ فوتسال، ناظر داوری، نماینده بازی و همچنین با در اختیار داشتن گزارشات واصله و بررسی مسئله از جنبه‌های مختلف که به سازمان لیگ فوتسال ارائه شده بود، مشخص شد که پس از صفر شدن زمان مسابقه، بازیکن شهرآرا مشهد اقدام به شوت زدن به سمت دروازه حریف می‌کند. لذا دپارتمان داوران ضمن پوزش و عذرخواهی از عموم تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتسال، اصحاب رسانه و همچنین تماشاگران نتیجه قطعی بازی را یک بر یک مساوی اعلام می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9dvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران – چین در مشهد یا آزادی؟