تاریخ انتشار: 1395/12/16 17:58
کد خبر: 224839

مسائل معنوی در تجلیل از قهرمانان اهمیت دارد/ وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از ورزشکاران حمایت می کند

رییس فدراسیون تنیس گفت: مسائل معنوی در تجلیل از قهرمانان در حوزه های مختلف ورزشی بسیار مهم است
مسائل معنوی در تجلیل از قهرمانان اهمیت دارد/ وزارت ورزش و جوانان تا حد توان از ورزشکاران حمایت می کند

مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس، در خصوص مراسم اهدای جوایز قهرمانان ورزشی کشورمان که چند روز پیش با حضور رییس جمهوری برگزار شد گفت: تجلیل از قهرمانان در حوزه های مختلف ورزشی از سوی دولت برگزار می شود که مسائل معنوی آن بسیار مهم است. مقام آوری و بر افراشتن پرچم کشورمان در میادین مختلف ورزشی مهم ترین عملکرد ورزشکاران است.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران با مقام آوری در میادین مختلف ورزشی به جنبه های معنوی آن توجه می کنند، افزود: ورزشکاران با گرفتن مدال های خوش رنگ خود در رقابت های مختلف ورزشی به دنبال خوشحالی مردم  هستند و به جنبه های معنوی آن توجه بیشتری دارند.

شایسته با تاکید بر اینکه دولت در پایان سال برای ورزشکاران مراسم تجلیل برگزار کرد تا آنها  سال جدید را با انگیزه بسیاری آغاز کنند، افزود: در این مراسم همه به عنوان مسئول در حد توان خود برای ورزشکارانی که برای کشورمان افتخار آفرینی کردند توانستند تجلیل خوبی برا آنها برگزار کنند.

وی در پایان گفت: دولت و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این مراسم همه تلاش خود را به کار بردند و توانستند مراسم خوبی برای ورزشکاران و پهلوانان این مرز و بوم فراهم کنند. امیدواریم در سال آینده هم این مراسم ها برگزار شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onxbl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لوگوی رسمی دومین دوره جام فجر رو نمایی شد
19روز تا آغاز تورنمنت بین المللی وزنه برداری در اهواز؛

سلطانی فر: در اعزام های خارجی باید ملاحظات سیاست، مصالح و منافع ملی در نظر گرفته شود
Print Email Short Link کد خبر: 510167 تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۱۱/۰۴ ۱۸:۳۷:۱۷ بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون جانبازان و معلولین؛