تاریخ انتشار: 1396/01/07 20:57
کد خبر: 220783

پیروزی پرگل نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا

تیم مقاومت گلساپوش یزد در رقابت‌های تورنمنت جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا امروز به پیروزی پرگل و شیرین در برابر تیم لوانته اسپانیا دست یافت.
پیروزی پرگل نماینده ایران در جام باشگاه‌های فوتبال ساحلی اوراسیا

به گزارش فرتاک ورزشی، در دومین مسابقه تورنمنت جهانی فوتبال ساحلی جام باشگاه‌های اروپا و آسیا، تیم مقاومت گلساپوش یزد امشب در برابر لوانته اسپانیا به میدان رفت و این تیم را با ۹ گل راهی رختکن کرد.

در وقت اول این بازی که با نتیجه سه بر یک به نفع تیم گلساپوش به پایان رسید، سه گل توسط جواد دهقانی‌زاده و مصطفی دهقانی وارد دروازه اسپانیایی‌ها شد.

در وقت دوم نیز بازی همچنان در دست تیم مقاومت گلساپوش بود اما تنها یک گل وارد دروازه حریف شد که این گل نیز  توسط مختاری به ثمر نشست.

اما وقت سوم بازی، بسیار هیجان انگیز بود و تیم یزدی به عنوان نماینده ایران در این تورنمنت ۵ گل دیگر به تیم لوانته اسپانیا تحمیل کرد.

یکی از گل‌های زیبای این بازی که در واقع گل هشتم بود، توسط دروازه‌بان تیم گلساپوش وارد دروازه لوانته اسپانیا شد.

اما گل نهم این بازی از روی نقطه پنالتی و به خاطر خطای دروازه بان اسپانیایی روی جواد دهقانی‌زاده به ثمر نشست و این گل توسط این بازیکن وارد دروازه حریف شد.

این بازی پرگل در نهایت با نتیجه ۹ بر یک به پایان رسید و تیم مقاومت گلساپوش یزد یک بار دیگر برتری خود را به نمایش گذاشت.

در روز سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های اسپورتینگ پرتغال و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم لوکوموتیو مسکو و مقاومت گلساپوش یزد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در روز پایانی رقابت‌ها نیز در ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های لوکوموتیو مسکو و لوانته اسپانیا و در ساعت ۲۰ تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و اسپورتینگ پرتغال با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvdxx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جشن صعود زودهنگام شاگردان کی روش/ فاصله یک قدمی ایران تا جام جهانی