تاریخ انتشار: 1396/02/02 17:07
کد خبر: 215398

اقتدار شاهین کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در حالی برگزار گردید که در گروه چهارم شاهین کرمانشاه به یکه تازی خود ادامه می دهد.
اقتدار شاهین کرمانشاه در لیگ دسته دوم فوتسال کشور

به گزاش فرتاک ورزشی؛ هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه چهارم برگزار گردید که در نهایت تیم های شاهین کرمانشاه، فرهادی اهواز،شهرسازی لرستان و اهورا بهبهان با عبور از سد حریفان خود پیروز میدان این هفته از مسابقات بودند.

در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور، شاهین کرمانشاه با غلبه برحریف خود، به چهارمین پیروزی متوالی دست یافت تا با اقتدار صدرنشین گروه شود و تیم های راه و شهرسازی و اهورا بهبهان نیز در رده های دوم و سوم جدول 8 تیمی این گروه قرار گرفته باشند.

نگاهی گذرا به بازی های گروه چهارم لیگ دسته دوم فوتسال کشور خواهیم داشت.

 

شاهین کرمانشاه ۷ – شهدای ایلام یک

در حالی که هردو تیم در بازی هفته گذشته شان برده بودند و با روحیه ای خوب و جنگنده در این بازی حضور داشتند. مسابقه ای پر حرارت و هیجان را شاهد بودیم تیم رده چهارمی ایلام اصرار داشت که بتواند با کسب سه امتیاز بازی به صدر جدول برسد اما در نهایت شاهین کرمانشاه صدر نشین بازی ها توانست به روند برد های خود در این فصل ادامه دهد و بازی را با اختلاف دو گل ببرد.

 

فوتسال شاهین کرمانشاه

علم و ادب اندیمشک 2 – فرهادی اهواز ۴

در نبرد پایین جدولی گروه چهارم مسابقات علم و ادب اندیمشک با وجود بازی خوب و به ثمر رساندن یک گل موفق نشد امتیازی را عاید خود کند و همچنان بدون امتیاز در قعر گروه چهارم ماند. فرهادی اهواز اما با برد ۴ گله شاید بتواند بحران تیمی خود را جبران و به بازی ها بازگردد.

 

شهرسازی لرستان ۵ – سماء دزفول ۳

حساس ترین بازی این گروه با پیروزی شهرسازی به پایان رسید. نماینده لرستان که بازی را هجومی تر آغاز کرده بود توانست در نیمه اول بازی ۳ – ۲ از حریف پیش بیفتد اما سبک بازی دفاعی و ضد حمله در نیمه دوم باعث شد سماء پس از دریافت دو گل دیگر، یکی از گل های خورده را جبران و درنهایت بازی با پیروزی شهرسازی به پایان رسید.

 

دانشگاه آزاد شادگان ۰ – اهورا بهبهان ۵

بازی دربی خوزستانی ها در فضایی پر شور آغاز شد در حالی که پر از هواداران دو تیم بود. نیمه نخست بازی را اهورا با یک گل به نفع خود به پایان رساند. در نیمه دوم بازی اما شاهد بازی پر برخورد تر و پر گل البته یک طرفه بودیم و بهبهانی ها موفق شدند ۴ گل دیگر به ثمر برسانند. با این نتایج اهورا موفق شد به رده دوم جدول صعود کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mpee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلهای جذاب و دیدنی فوتسال + فیلم

 اسماعیل‌پور: فقط با ۵ روز تمرین به کرواسی رفتیم/ مشکل بدنی داشتیم
برگزاری بازی‌های دوستانه کمک زیادی به بازیکنان جوان می‌کند

ستاره ایرانی رکورددار  دنیای توپ گرد جهان باقی ماند
فالکائو از دنیای فوتسال خداحافظی کرد؛