تاریخ انتشار: 1396/07/03 18:45
کد خبر: 181124

مدال برنز بازی های داخل سالن به بانوان ایران رسید

تیم ملی فوتسال بانوان با شکست چین صاحب مدال برنز بازی های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا شدند.
مدال برنز بازی های داخل سالن به بانوان ایران رسید

2تیم فوتسال بانوان ایران و چین امروز از ساعت 17:00 در دیدار رده بندی بازی‌های داخل سالن آسیا به مصاف یکدیگر رفتند.

پنجمین دوره از بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان در حال‌ برگزاری است و تیم‌ ‌ملی فوتسال بانوان ایران در حالی که در دیدار نیمه نهایی مغلوب تیم ژاپن شده بود برای کسب مقام سومی و مدال برنز به مصاف چین رفت. 3 دقیقه پس از آغاز بازی نخستین گل ایران توسط فرشته کریمی به ثمر رسید.

سارا شیربیگی 2 دقیقه بعد از اشتباه گلر چین استفاده کرد و روی توپ برگشتی گل دوم را به ثمر رساند.

چینی ها در دقایق ابتدایی نیمه اول نتوانستند بر روی دروازه ایران موقعیت خطرناکی خلق کنند که دلیل این موضوع بازی رو به جلو شاگردان شهرزاد مظفر بود. بازی رو به جلو بازیکنان ایران در دقیقه 10 جواب داد و سارا شیربیگی سومین گل ایران را به ثمر رساند.

چینی ها چند دقیقه بعد یکی از گل ها را توسط دانگ جبران کردند تا نتیجه 3 بر یک شود و در نهایت نیمه نخست با برتری 3 بر یک ایران به پایان برسد. با آغاز نیمه دوم فرشته کریمی از اشتباه دروازه بان چین استفاده کرد و گل چهارم ایران را به ثمر رساند.

در ادامه بازی دو تیم متعادل پیگیری شد تا اینکه در دقیقه 9 نیمه دوم سارا شیربیگی گل پنجم ایران را به ثمر رساند و هتریک کرد. عملکرد خوب فرزانه توسلی، گلر تیم ملی در ادامه موجب شد تا دروازه ایران بسته بماند و در پایان این دیدار با نتیجه 5 بر 1 به سود ایران به پایان رسید و فوتسالیست های بانوی ایران با این نتیجه صاحب گردن آویز برنز مسابقات داخل سالن آسیا و اقیانوسیه شدند.

امروز دیدار فینال بین ژاپن و تایلند برگزار خواهد شد.

در دوره گذشته بازی‌های داخل سالن آسیا تیم‌ ‌ملی فوتسال در فینال بازی‌ها مغلوب ژاپن شد و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45prgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بانوی ایرانی؛ دیدار فینال تیم های ملی فوتسال بانوان ژاپن و تایلند را قضاوت می‌کند