تاریخ انتشار: 1396/09/19 19:18
:یک عده مدام به بازیکنان من استرس می‌دهند
کد خبر: 170005

پاشازاده: هواداران نباید به عده ای اجازه شیطنت بدهند

مهدی پاشازاده می گوید که هواداران نساجی برای صعود این تیم به لیگ برتر باید پشت تیمشان باشند.
پاشازاده: هواداران نباید به عده ای اجازه شیطنت بدهند

مهدی پاشازاده در گفت‌و‌گو با رسانه رسمی باشگاه نساجی بعد از برتری تیمش مقابل راه‌آهن گفت:در ابتدا خدا را شکر می‌کنم و هفته پیش هم شما بازی ما را دیدید. الان هم فیلم را دیدیم. نمی‌دانم مشکل چیست. آیا مشکل من هستم یا مردم قائمشهر، نمی‌دانم!

وی افزود: اگر مشکل هر شخصی هست به ما بگویند اما ما را خسته کردند و بارها گفته‌ام چرا اشتباهات نوک پیکانش رو به ما شده است؟

پاشازاده تاکید کرد:همین پنالتی هفته پیش واضح تر و با دست بازتر دیده نشده است. متاسفانه در این چند وقت همیشه یک حریف داشتیم اما الان یک حریف دیگر هم اضافه شده که کار ما را سخت کرده است.

وی افزود: من از هواداران انتظار دارم از تیم حمایت کنند این سوال را دارم که چرا نساجی 24 سال است که نتوانسته خود را اولین سطح فوتبال این کشور برساند؟متاسفانه یک عده مدام به بازیکنان من استرس می‌دهند که البته منشا همه این‌ها را می‌دانم!

وی ادامه داد: یک سایت که ابتدای فصل قصد داشته به من بازیکن بدهد اما زیر بار حرف آنها نرفتم در این مدت اقداماتی کرده که کار به سکوهای ما هم کشیده شده است اما من با آنها مبارزه می‌کنم.من از طرفداران خوب نساجی انتظار دارم مقابل اینگونه افراد بایستند و اجازه شیطنت به آنها را  ندهند تا فضای تیم محبوب شهرشان بر هم بریزد.

سرمربی نساجی تاکید کرد:مهاجم تیم من به خاطر استرسی که به او وارد شده از 2 قدمی توپ را گل نکرده اما من همینجا می گویم اگر می‌باختیم هم مسئولیت باخت را بر گردن می‌گرفتم.

وی در پایان گفت: برنامه‌های خود را برای نیم فصل به باشگاه دادم و ان‌شالله با امید خدا با قدرت بیشتر پا به نیم فصل دوم خواهیم گذاشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2arwdg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاشازاده: برنامه خود را برای نیم‌فصل به باشگاه دادم/ چرا نوک پیکان اشتباهات فقط به سمت نساجی است؟
اگر می‌باختیم هم مسئولیت باخت را به گردن می‌گرفتم؛

از دعوای قدرت میان پرهام و صنیعی‌فر تا علاقه پاشازاده به بازگشت تمرینات نساجی به قائمشهر
اختصاصی| وقتی که محبوب‌ترین تیم لیگ یک، اسیر حواشی می‌شود؛