//
کدخبر: ۷۱۹۱۲ //
نگرانی پرسپولیس برای داربی کم شد

محرومیت هایی که به سود پرسپولیس شد / فقط دو ستاره مانده‌اند

محرومیت هایی که به سود پرسپولیس شد / فقط دو ستاره مانده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

پرسپولیس این روزها در هر بازی یک یا چند محروم دارد که طبعا این مساله خوشایند هواداران نیست. پرسپولیسی‌ها دوست دارند با تیم کامل و حداکثر نفرات در هر بازی حضور داشته باشند، اما هر هفته به دلایلی که یکی از آنها محرومیت‌هاست، این اتفاق رخ نمی‌دهد.

 

سرخپوشان در بازی با سیاه‌جامگان شجاع خلیل‌زاده و محسن مسلمان را به دلیل سه‌کارته شدن در اختیار نداشتند، در دیدار با گسترش‌فولاد نیز محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا به همین دلیل غایب بودند و حالا در مصاف با پیکان هم وحید امیری و فرشاد احمدزاده محروم هستند. این مساله هواداران پرسپولیس را کلافه کرده، اما حداقل حسن روند فعلی این است که عمده بازیکنان کلیدی پرسپولیس پیش از فرا رسیدن داربی تهران در هفته بیست‌وپنجم محرومیت‌شان را سپری می‌کنند و برای تقابل حیثیتی با استقلال مشکلی نخواهند داشت. پرسپولیس تا چند هفته پیش حداقل هفت بازیکن در آستانه محرومیت داشت که حالا اغلب آنها یک بار محرومیت را تجربه کرده‌اند و کارت‌های‌شان صفر شده است.

 

کاپیتان و گلر اصلی در خطر

در حال حاضر اما دو بازیکن کلیدی ساختار دفاعی پرسپولیس در آُستانه دریافت کارت زرد سوم و محرومیت از یک مسابقه هستند. علیرضا بیرانوند که در هفته‌های دوم و سیزدهم مقابل تراکتورسازی و پارس‌جم دو کارت زرد دریافت کرده، حالا با یک اخطار دیگر محروم خواهد شد. او البته چون دروازه‌بان است، می‌تواند با خویشتنداری بیشتر خودش را به داربی برساند، اما مثلا وقوع یک خطای پنالتی پیش‌بینی‌نشده یا چیزی شبیه این، بیرانوند را دچار مشکل خواهد کرد. نفر دوم اما کلیدی‌تر است. جلال حسینی که ساختار دفاعی پرسپولیس وابستگی چشمگیری به او دارد، با کارت زردی که به دلیل تلاش برای فریب داور در دیدار با گسترش‌فولاد گرفت دواخطاره شد. به نظر می‌رسد جلال حسینی تا پیش از داربی تهران خودش را سه‌اخطاره خواهد کرد. او سال گذشته همین کار را در بازی با گسترش انجام داد و با سه‌اخظاره کردن خودش و از دست دادن بازی با صبای قم، حضورش در داربی را تضمین کرد. البته آن کار جلال خیلی برایش حاشیه درست کرد و نزدیک بود با محرومیت مضاعف مواجه شود. حالا باید دید حسینی امسال برای راحت شدن از شر دو اخطار قبلی چه ترفندی در پیش خواهد گرفت؟ سرخپوشان امسال پیش از داربی در خانه با استقلال خوزستان بازی دارند که می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای غیبت بیرانوند و جلال باشد.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بانک ورزش
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۱۹۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان