//
کدخبر: ۷۲۱۲۶ //
در لالیگا تسلیم نمی شویم

رونالدو: مهم ترین جام برای رئال، چمپیونزلیگ است

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، معتقد است که قهرمانی در چمپیونزلیگ می تواند فصل ناکام تیمش تا اینجا را نجات بدهد.

رونالدو

به گزارش فرتاک نیوز؛ رئال مادرید در حال حاضر با 19 امتیاز فاصله با بارسا، در رتبه چهارم لالیگا هستند و شب گذشته هم با شکست مقابل لگانس، از کوپا دل ری حذف شدند.

 

به همین دلیل، اکنون قهرمانی در چمپیونزلیگ به اولویت اصلی رونالدو و هم تیمی هایش تبدیل شده؛ هرچند او تاکید کرد به این زودی نمی توانند دست از تلاش برای قهرمانی در لالیگا بردارند.

 

او که از سوی یک رسانه چینی به عنوان فوتبالیست سال 2017 انتخاب شد، در گفتگو با این رسانه گفت:" اگر بتوانیم در انتهای فصل قهرمانی چمپیونزلیگ شویم، سال فوق العاده ای خواهد بود.

 

ما در لالیگا شروع خوبی نداشتیم و ناراحت هستیم. کسی از این موضوع راضی نیست. اما حالا باید سخت برای چمپیونزلیگ تلاش کنیم زیرا این مهمترین جام برای ماست. رسیدن به قهرمانی در لالیگا دشوار است اما نمی توانیم تسلیم شویم؛ هرچند از ابتدای فصل تا حالا امتیازات زیادی از دست دادیم. ما باید به تلاش کردن ادامه بدهیم."

 

رونالدو در سال 2017 توانست برای پنجمین بار برنده توپ طلا شود اما تاکید کرد که رسیدن به این جوایز، انگیزه اصلی اش نیست.

 

" من عقده بردن جوایز فردی را ندارم زیرا حتی انتظار بردن 5 توپ طلا را نداشتم. هرچند بردن آنها خوب است اما من و لیونل مسی، توپ طلا را برای 10 سال بین خودمان تقسیم کردیم."

 

پرتغال توانست دو سال قبل در یورو 2016 به قهرمانی برسد اما رونالدو تیمش را مدعی قهرمانی در جام جهانی نمی داند.

 

" آلمان، اسپانیا، برزیل، فرانسه و آرژانتین جزو مدعیان هستند. علی رغم این واقعیت که پرتغال جزو مدعیان نیست، ما همیشه مبارزه می کنیم و این بار هم این کار را خواهیم کرد."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۲۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان