تاریخ انتشار: 1398/12/08 20:16
کد خبر: 69362

قلعه نویی: از نطر روحی و روانی تحت فشار هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از روز یکشنبه تحت فشار هستیم.
قلعه نویی: از نطر روحی و روانی تحت فشار هستیم

 امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: تیم ما از نطر روحی و روانی واقعا از یکشنبه (روز بازی با پرسپولیس) تحت فشار بوده و  از ساعت 2 روز یکشنبه که وارد لابی شدیم تا الان تیم ما از هر نظر تحت فشار است.

وی اضافه کرد: از همه بازیکنان تلاش می‌کنم که با همه مشکلاتی که وجود داشت, فوتبال خوبی بازی کردند. ذوب‌آهن تیم بزرگی است و امروز بدون موقعیت به ما گل زد. فوتبال، امروز ما را تنبیه کرد, وقتی در نیمه اول موقعیت‌های 100 درصد را گل نکنید, در آخر بازی با این اتفاقات تنبیه می‌شوید. در نیمه اول بازی خوب بود ولی در نیمه دوم خیلی خوب نبود و شاید دلیلش هم نبودن تماشاگران بود. در استفاده از موقعیت‌ها پراشتباه بودیم و در صحنه پنالتی هم اشتباه بچه‌گانه‌ای داشتیم. وقتی بازیکنان کار به این سادگی را نمی‌توانند انجام دهند, باید 2 امتیاز را از دست بدهیم.

قلعه‌نویی درباره اینکه انتظارات از محمدرضا حسینی خیلی بالاتر بوده اما عملکرد خیلی خوبی در این بازی به نمایش نگذاشت, عنوان کرد: یک تیم یا یک بازیکن نمی‌تواند 30 بازی را یک مدل انجام دهد, شاید یک بازیکن چند بازی خوب باشد و در یک بازی روز خوبش نباشد ولی این بازیکن امروز بد نبود و ما می‌خواستیم با تعویض‌ها ترکیب را هجومی‌تر کنیم. همه تعویض‌ها رو به جلو بود. حسینی بازیکن باکیفیتی است ولی ممکن است یک روزی در حد واندازه‌های خودش نباشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n67kr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهان در آستانه جذب یک بازیکن خارجی