//
کدخبر: ۲۶۵۱۳۳ //

نماینده باشگاه تراکتور: تضمین سلامت بازیکنان را بدهند تا بازی کنیم

نماینده باشگاه تراکتور گفت: بهاروند به عنوان نفر اول فدراسیون فوتبال باید سلامت بازیکنان را تضمین کند تا بازی کنیم.

نماینده باشگاه تراکتور: تضمین سلامت بازیکنان را بدهند تا بازی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهداد بیات نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه این باشگاه همچنان بر موضع خود مبنی بر انصراف از لیگ برتر فوتبال پابرجا است، اظهار کرد:  ما هنوز به بیانیه‌ای که ۲ هفته پیش امضا کردیم پایبند هستیم و بهاروند به عنوان نفر اول فدراسیون فوتبال باید تضمین سلامت بازیکنان را بدهد تا بازی کنیم.  

بیات ادامه داد: به هر حال ما نمی‌توانیم ۱۰ درصد از پروتکل فیفا را اجرا کنیم و فقط بحث وجود تونل بهداشتی در ورزشگاه‌ها مطرح نیست، چون هزاران اتفاق ممکن است رخ بدهد. نکونام چند روز پیش اعلام کرد که باشگاه اوساسونای اسپانیا زیرساخت لازم برای برگزاری بازی‌ها را فراهم کرده است، اما در اینجا این زیرساخت‌ها فراهم نیست.

بهاروند تضمین ندهد بازی نمی کنیم 

او درباره اینکه گفته می‌شود فقط زنوزی برموضع خود مبنی بر انصراف از لیگ برتر پافشاری می‌کند، گفت: نه علاوه بر ۴ باشگاه خصوصی مابقی تیم‌ها هم مخالف برگزاری لیگ برتر فوتبال هستند. به طور حتم تا زمانی که بهاروند تضمین ندهد هیچ بازی انجام نمی‌دهیم.

ما به تهدید مسئولان فوتبال عادت داریم 

بیات درباره اینکه مسئولان فوتبال بیان کردند که در صورتی باشگاه‌ها در لیگ برتر شرکت نکنند به ارگان قضایی معرفی می‌شوند، گفت: ما به تهدید مسئولان فوتبال عادت داریم. به هر حال فدراسیون فوتبال از باشگاه‌ها تشکیل شده و باشگاه‌ها هم از بازیکنان به وجود آمده اند و اگر باشگاه‌ها و بازیکنان نباشند فوتبالی نمی‌ماند. باشگاه‌ها خصوصی هزینه می‌کنند و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید مدیران باشگاه‌ها را جمع کنند و صحبت‌های آن‌ها را بشنوند.

نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه جلسه‌ای با باشگاه‌های خصوصی برای جلب رضایت آن‌ها برگزار نشده است، بیان کرد: جلسه‌ای با مدیرعامل تراکتور و مدیران ۱۵ باشگاه دیگر برگزار نشده است تا نظرات آن‌ها را جویا شوند.

او درباره اینکه امروز زمان برنامه بازی‌های لیگ برتر هم اعلام شده است، گفت: زمان بازی‌ها از یک ماه پیش اعلام شده بود، اما دوباره بازی‌ها به تعویق افتاد. مسئولان سازمان لیگ برنامه خود را با قاطعیت اعلام کنند و بهاروند هم باید نامه تضمین بدهد که سلامت بازیکنان تامین می‌شود.

نتایج تست ها را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم 

بیات درباره اینکه گفته می‌شود مثبت شدن تست کرونای ۶ عضو تراکتور بهانه‌ای برای انصراف از لیگ برتر است و اینکه فقط یک بازیکن از تیم بزرگسالان به کرونا مبتلا شده است، گفت: نتایج تست کرونای ۶ عضو تیم ما به فدراسیون فوتبال ارسال شده است و اگر تست‌ها محرمانه نبود آن را رسانه‌ای می‌کردیم. همچنین حتی اگر یک نفر از تیم ما به کرونا مبتلا شده باشد چه تضمینی وجود دارد که او ویروس را به مابقی بازیکنان انتقال ندهد. ما یک بحث داریم که پروتکل فیفا به طور کامل از سوی همه باشگاه‌ها اجرا شود و سازمان لیگ هم تضمین سلامت بدهد.

نماینده مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه گفته می‌شود که باشگاه‌های خصوصی نمی‌خواهند مابقی قرارداد بازیکنان خود را بدهند و به همین علت قصد شرکت در بازی‌ها را ندارند، اظهار کرد: اعضای تیم ما مطالبات مالی  خود را تاکنون مطابق با قراردادشان دریافت کرده اند و زنوزی مالک باشگاه هم بیان کرد در صورتی که لیگ برتر تعطیل شود پول بازیکنان را تمام و کمال می‌دهد. باشگاه‌های خصوصی می‌گویند که فدراسیون فوتبال  باید زیر ساخت‌های فوتبال را درست کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان