تاریخ انتشار: 1401/12/23 23:53
کد خبر: 9244

منهای ورزش| مواد غذایی که باعث تحریک جنسی میشوند را بشناسید

طبق توصیه اطبای سنتی، بهتر است زوج­‌ها از یک طبقه‌بندی مزاجی انتخاب شوند.
منهای ورزش| مواد غذایی که باعث تحریک جنسی میشوند را بشناسید

 کسانی که دارای انرژی بیشتری در انجام امور روزمره هستند، دارای طبع مزاجی گرم و در مقابل این دسته سرد مزاجان قرار می­‌گیرند. در این صورت اگر هر دو نفر گرم مزاج باشند، طبیعتا میل بیشتری به برقراری روابط جنسی دارند. برعکس در مورد زوج­‌های سرد مزاج چون هر دو نفر میل کمی به برقراری رابطه دارند، رابطه کمتر شکل می‌گیرد اما هردوطرف رضایت دارند. اما مشکل زمانی به وجود خواهد آمد که این تعادل مزاجی بین زن و شوهر از بین برود و هر کدام از آنها در طبقه‌­بندی جداگانه‌­ای قرار بگیرند. اینجاست که نقش کلیدی خوراکی­‌های موثر در افزایش میل جنسی، بنا به نیاز طرف مقابل، پر رنگ­‌تر می­‌شود.

بنا به تعاریف بالا، غذاهای با طبع گرم به عنوان محرک شناخته می‌­شوند که آنها را در 6 دسته‌بندی عمده برشمرده‌ایم:

گوشت گوسفند، غذای تقویتی محرک جنسی

گوشت گوسفند مهم ترین غذایی است که به راحتی می‌­توانید در برنامه­ غذایی قرارش دهید. به علت همه‌­گیر بودن این ماده غذایی، گوشت گوسفند از ارکان اصلی غذاهای تقویت میل جنسی به شمار می‌­رود. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که طعم این ماده غذایی­ مقوی را دوست ندارید یا اینکه با وجود نیاز به محرک­‌های جنسی در پی تغذیه‌­ای کامل و رژیمی نیز هستید، گوشت شترمرغ جایگزین مناسبی برای گوشت گوسفند محسوب می­شود.در مناطق کویری و نقاطی که دسترسی به گوشت شتر دارند، این ماده­ غذایی گرم، به شدت توصیه می­‌شود. همچنین هم­وطن­ان ساکن در نوار شمالی ایران می­‌توانند برای تقویت نیروی جوانی از گوشت بوقلمون و مرغابی استفاده کنند.

غذاهای مفید برای باردرای

میوه های با طبع گرم را امتحان کنید

منابع دیگر خوراکی­‌های گرم، میوه­‌ها هستند. جدا از خاصیت مدنظر میوه‌­های گرم، تامین ویتامین و طراوت و شادابی بدن، در حکم قطعات کامل کننده­ پازل مذکور عمل می­‌کنند و همسران را در رسیدن به رابطه‌ای مطلوب یاری می­‌کنند. مصرف میوه‌­های محرک درکنار تغذیه اصولی، کاری می‌کند کارستان! کشمش، انگور، خربزه، خرمالو، موز، انجیر و گردو از جمله میوه‌هایی محسوب می‌شود که طبعی گرم دارند و خوشبختانه در تمام طول سال، چند نماینده­ غذایی این گروه از خوراکی­‌ها در میوه‌فروشی‌­ها یافت می‌شود.

سروتونین به بدن برسانید

نتایج تحقیقات و هم تجارب زندگی زوج های جوان نشان داده که هر گاه، زن و مرد از نظر درگیری‌­های فکری در پایین‌­ترین حد ممکن باشند، در زمینه ارتباط‌­های جنسی، دوران موفقی را پشت سر می­‌گذرانند. دلیل این موفقیت که به خاطر فقدان دغدغه­ ذهنی به وجود می‌­آید، ترشح هورمون شادی یا همان "سروتونین " است. پس اگر در افزایش میزان هورمون شادی آفرین بدن قدم بردارید، رابطه گرم‌­تری خواهید داشت. به همین دلیل نباید نقش هورمون‌ها را در بروز رابطه جنسی نادیده بگیرید.عسل، شیر، گوشت ماهی، سبزیجات دارای برگ پهن مثل اسفناج و ترب، منابع خوبی برای تامین سروتونین به شمار می­‌آیند. 

مصرف غذاهای دریایی و افزایش هورمون جنسی

بالا رفتن فشار خون، فرآیندی است که در ابتدا و حین ارتباط جنسی در داخل بدن اتفاق می‌­افتد. از این رو هر چه سهم دستگاه تناسلی زن یا مرد از این خون­رسانی بیشتر باشد، درصد رضایتمندی طرفین نیز بالا­تر خواهد رفت. غذاهای دریایی به علت دارا بودن روی، سلنیوم و ید، علاوه بر تامین انرژی لازم، به تراوش بهتر هورمون­‌های جنسی کمک می­‎کنند. 

غذاهای دریایی برای رابطه بهتر

شکلات، زنجبیل و زیتون، محرک های گرم

شکلات تلخ محرک سیستم مغزی است و استفاده از زنجبیل، برای بهبود فرآیند خون­رسانی بسیار موثر است. زیتون سیاه برای خانم‌­ها و زیتون سبز برای آقایان جزو محرک­‌های گرم محسوب می‌­شود. 

طعم‌های تند و شیرین خاصیت محرک دارند

طعم­‌های شیرین و تند، خاصیت محرک دارند و به خاطر گستردگی دامنه خوراکی های شیرین و تند به اختصار از انواع شیرینی‌ها، ادویه‌های تند، پیاز، سوسیس و کالباس هم فقط نام برده شد. استفاده از یک لیوان آب انار طبیعی، قبل از برقراری ارتباط در آقایان، باعث جلوگیری از اختلالات نعوظ می­‌شود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wrod4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر درباره رابطه جنسی خود با دیگران صحبت کنیم چه پیامد هایی دارد؟