تاریخ انتشار: 1402/01/01 23:03
کد خبر: 8873

روابط از فواصل طولانی – آیا همسر شما به ماموریت می رود؟

زمانی که هزاران کیلومتر مابین شما فاصله وجود داشته باشد، باقی ماندن در یک رابطه می تواند به مهارت خاصی نیاز داشته باشد. خوشبختانه مشاور خانواده یک سری روش هایی برای کاربردی بودن این رابطه وجود دارد.
روابط از فواصل طولانی – آیا همسر شما به ماموریت می رود؟

زمانی که هزاران کیلومتر مابین شما فاصله وجود داشته باشد، باقی ماندن در یک رابطه می تواند به مهارت خاصی نیاز داشته باشد. خوشبختانه مشاور خانواده یک سری روش هایی برای کاربردی بودن این رابطه وجود دارد.

روابط از فواصل طولانی

این مقاله می تواند برای شرایط زیر مناسب باشد:

  • به دلیل فاصله ای که با همسرتان دارید، احساس نگرانی و ناراحتی داشته باشید
  • شما مطمئن نباشید که یک رابطه از فاصله طولانی برای شما مناسب باشد
  • شما یک رابطه از فواصل دور را مدنظر قرار بدهید و بخواهید که آن را به عنوان بهترین هدف در نظر بگیرید

 

توصیه هایی برای کاربرد داشتن روابط از فواصل دور

در برخی مواقع کاربردی بودن این روابط به سختی امکان پذیر است – ولی امکان آن وجود دارد. بنابراین از این رابطه خارج نشوید. زوجین خوشحال زیادی وجود دارند که بخش قابل توجهی از زمان خودشان را صرف زندگی کردن در مکان های متفاوت می کنند.

در ادامه یک سری اصول مناسبی بیان شده است که با استفاده از آنها می توانید از فاصله بسیار دور دارای یک رابطه مناسبی باشید.

  • در رابطه خودتان رازدار باشید

در این صورت فاصله محدودی مابین شما و همسرتان وجود خواهد داشت. چرا این حالت به وجود می آید؟ شما این مورد را درک کرده اید! مثبت و خوشبین باشید و باور داشته باشید که این رابطه برای شما مفید خواهد بود.

  • حالت حسادت خودتان را تحت نظر و تحت کنترل داشته باشید

در صورتی که همسر شما در فاصله متفاوتی از شما زندگی کند، همسرتان دوستان جدیدی پیدا خواهد کرد و شبکه های اجتماعی جدیدی ایجاد خواهد کرد.

اجازه ندهید که تخیل منجر به از بین رفتن بهترین موارد موجود در زندگی شما شود. صرف اینکه آنها بگویند یک دوست جدید فوق العاده ای پیدا کرده اند، به این معنا نمی باشد که وی با آنها زندگی می کند و در نظر دارد که رابطه اش را با شما قطع کند.

یا می توانید مشاوره همسر داری بگیرید.

  • به صورت مرتب همدیگر را ببینید

در صورتی که اغلب مواقع نمی توانید پیش هم باشید، بهترین گزینه بعدی عبارت از چت کردن منظم می باشد. مواردی را که در زندگی روزمره تان صورت گرفته است را بیان کنید تا از این تفکر که طرف مقابل شما را فراموش کرده است، اجتناب کنید.

یک برنامه مشخصی را برای چت آنلاین و مکالمه تلفنی مشخص کنید. در صورتی که اختلاف ساعت وجود داشته باشد، زمانی را مشخص کنید که برای هر دو شما مناسب باشد و آن را به یک زمان “زن و شوهری” خاص تبدیل کنید.

  • کاملا صادق باشید

در صورتی که رابطه شما می خواهد محکم و قوی باقی بماند، باید در این رابطه اعتماد وجود داشته باشد. در صورتی که بنظر برسد که شما یک موردی را مخفی می کنید، ممکن است که همسرتان دچار سوء ظن شود و ذهن های مظنون منجر به ایجاد مشکلات مختلفی خواهند شد.

روابط از فواصل طولانی

  • در شروع همه چیز را مشخص کنید

هر شخصی ترجیح می دهد که یک رابطه از فاصله دور متفاوتی را داشته باشد. شما باید توافق کنید که هر روز، یک بار در هفته یا یک بار در ماه با هم صحبت کنید. شما می توانید تصمیم بگیرید که در هنگام زندگی کردن مجزا، فقط دارای یک رابطه مشخصی نباشید. شما می توانید موافقت کنید که در ساعت ۳ بعد از نیمه شب پیام فرستادن مجاز نباشد. در مورد هر تصمیمی که گرفته می شود، اطمینان حاصل کنید که هر دو شما وضعیت یکسانی را در آن شرایط خواهید داشت.

  • برنامه ها را مشخص کنید

ما برنامه ریزی را دوست داریم، چرا که باعث می شود یک دیدگاهی برای حرکت به سمت جلو داشته باشیم. یک برنامه ای را برای سفر کردن و ملاقات همسرتان داشته باشید، یا هماهنگ کنید که در موقع شام مربوط به جمعه شب بعدی، یک تماس اسکایپ با هم برقرار کنید. این قرار را برای ۸ بعد از ظهر بگذارید.

می توانید از مشاوره زناشویی نیز راهنمایی بگیرید.

  • بالاترین قسمت را پیدا کنید

بله، روابط دارای فواصل دور واقعا می توانند رنج آور باشند، ولی در هر صورت این روابط دارای موارد جالب توجهی هم هستند. شما همه حمایت مورد نیازتان را به دست می آورید و بودن در یک رابطه را دوست دارید، ولی همچنین زمان زیادی را می توانید در کنار دوستانتان باشید و کارهای مورد نظرتان را انجام دهید.

مشخص کنید که بالاترین قسمت و مهمترین مورد برای شما چه چیزی است. مسافت طولانی نمی تواند منجر به ایجاد ناراحتی شود.

  • به خاطر همسرتان در این رابطه باشید حتی در زمانی که به صورت واقعی در کنار وی نباشید

هرچند که همسرتان دور از شما زندگی می کند، ولی آنها همچنین دارای فراز و فرودهای خاصی هستند که در هر زمانی مشغول آن می باشند.

در همسرتان اطمینان حاصل کنید که شما همچنان از آنها حمایت می کنید و به وی توجه دارید، هر چند که به صورت فیزیکی نمی توانید وی را ببینید. با استفاده از تلفن یا اسکایپ به صورت مرتب همدیگر را چک کنید. یک آغوش مجازی را در هر زمانی بفرستید و همچنین به وی نشان بدهید که دوستش دارید.

  • آنها را سورپرایز کنید

برخی از افراد سورپرایزها را دوست دارند. از دریافت کردن پیامی که می گوید “شما شگفت انگیز هستید” تا فرستادن یک پیتزای خوشمزه که به صورت ناگهانی به در خانه شما تحویل داده می شود، عبارت از سورپرایزهایی می باشند که هیچ وقت قدیمی و تکراری نمی شوند. با سورپرایز کردن اتفاقی همسر خودتان که در فاصله دوری قرار دارد، همه چیز را جذاب نگه دارید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36l973

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش| پس از اتمام رابطه جنسی چه باید کرد؟