تاریخ انتشار: 1402/01/17 04:33
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی
کد خبر: 8791

این افراد رابطه جنسی معدود داشته باشند/ دلایل و عواقب را بدانید

رابطه جنسی یکی از پایه های مهم در هر زندگی زناشویی است که نباید تاثیر آن را نادیده بگیرید. در این بین همسرانی وجود دارند که ممکن است رابطه جنسی برای آنها خطرناک باشد.
این افراد رابطه جنسی معدود داشته باشند/ دلایل و عواقب را بدانید

از دیدگاه طب سنتی تدابیر امور زناشویی با توجّه به ویژگی های فیزیولوژیک فردی و بر اساس مزاج شناسی و نوع مزاج فرد با در نظر گرفتن ضعف و قوت فرد و با توجه به شرایط فرد متفاوت است. افرادی که معده ضعیف دارند ویا افرادی که بعد از امور  زناشویی  دچار تپش قلب و لرزش بدن, بی اشتهایی و کم اشتها می شوند, باید از  رابطه جنسی  پرهیز کنند.
حمید افراسیابیان دستیار تخصصی طب سنتی ایران درباره عملکرد تناسلی افراد اظهار داشت : عملکرد دستگاه تناسلی، با توجه به مسئولیت آن در حفظ نسل، در کتب طب سنتی مورد توجه خاصی قرار گرفته است.

عدم تطابق جنسی زنان و مردان معضل بسیار بزرگی است

به گفته وی موضوع عدم تطابق جنسی زنان و مردان در مسایل جنسی و زناشویی، می‌تواند معضلات بزرگی ایجاد کند.
این دستیار تخصصی طب سنتی اضافه کرد: با در نظر گرفتن و توجه به نقش حساس رابطه جنسی در ارتباط زناشویی، حفظ روابط خانوادگی و تأثیر اجتماعی آن، بسیار حائز اهمیت است که مستلزم فهم درست مزاج و اقدام درمانی درست است.

گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد

افراسیابیان خاطرنشان کرد: نکته ای که باید به آن اشاره کرد، مسئله پسرزایی و دخترزایی است. به طور عمومی اعتقاد بر این است که گرمی مزاج رحم مادر و گرمی مزاج پدر، در احتمال ایجاد نطفه پسر تأثیر دارد، چنانچه قبل از تشکیل نطفه این تمهیدات صورت پذیرد، احتمال پسرزایی بیشتر می شود و پس از تشکیل نطفه، تغییر جنسیت امکان پذیر نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v67j3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سوزش بعد از دخول| دلایل و راه‌های جلوگیری

پاسخ به سوال‌های جنسی که خجالت می‌کشید بپرسید
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی