تاریخ انتشار: 1402/01/24 07:00
کد خبر: 7907

کمر خود را بعد از ارضا شدن چگونه تقویت کنیم؟

خیلی از آقایان بدنبال تقویت کمر بعد از ارضا شدن هستند اما نمی دانند که چه خوراکی ها برایشان مفید است.در این مقاله به مسائل مردان بعد از ارضاء شدن می پردازیم.
کمر خود را بعد از ارضا شدن چگونه تقویت کنیم؟

 

احساس کمردرد و ناراحتی در ناحیه شکم بعد از انزال می تواند ناشی از بیماری های مرتبط با پروستات یا عفونت دستگاه ادراری باشد. سندرم درد مزمن لگن یا CPPS ممکن است روی تقریبا ۱۰% از مردان تاثیر بگذارد.برای اطمینان از وجود مشکلات پروستات حتما لازم است به پزشک مراجعه کنید و بررسی هایی مثل آزمایش خون، ادرار و معاینات فیزیکی را انجام دهید.

اما علاوه بر کمر درد مردان پس از انزال با مشکلات دیگری هم مواجه هستند:

۱-ایجاد اصطکاک زیاد در حین رابطه جنسی می تواند باعث بروز درد، تاول و تغییر رنگ الت تناسلی شود.

اگر روان کننده به اندازه کافی از واژن زنان ترشح نشود بایستی از محصولات روان کننده جنسی در بازار استفاده کنید تا این اصطکاک و درد کاهش یابد.

۲-ایجاد درد در آلت تناسلی اقایان ممکن است بخاطر رابطه جنسی طولانی مدت باشد چون نعوظ طولانی مدت باعث درد و آسیب به بافت و ماهیچه ها می شود.همچنین رابطه جنسی خشن یا نادرست منجر به دردناک شدن آلت خواهد شد.

۳-تاخیر در انزال هم می تواند باعث درد در آلت جنسی شود. این درد ممکن است بخاطر استرس، عوارض جانبی داروهای ضد افسردگی، عفونت ادراری یا عفونت پروستات، اسیب اعصاب لگن یا ستون فقرات باشد.

۴-درد آلت جنسی ممکن است بخاطر واکنش های آلرژیک به کاندوم یا اسپرم کش هایی که در کاندوم وجود دارد باشد.

۵-رابطه جنسی ناایمن، عدم رعایت بهداشت و …می تواند خطر ابتلا به روزاسه را افزایش دهد و باعث درد، التهاب و سوزش در آلت گردد.

کمردرد به دلیل ارضا نشدن

آیا احتمال بروز  کمردرد به دلیل ارضا نشدن  وجود دارد یا نه؟ از نظر علمی در اثر ارضا نشدن هیچ مشکلی برای آقایان و خانم ها ایجاد نمی شود.در نتیجه شاید از نظر تجربی برخی از افراد بخاطر ارضا نشدن دچار کمر درد، دل درد یا … شوند اما در مقالات علمی پزشکی همچین موردی بیان نشده است.

تقویت کمر بعد از ارضا شدن

خیلی شنیده ایم که برای تقویت کمر بعد از ارضا شدن موز بخورید.اما موز از اسپاسم و گرفتگی عضلات جلوگیری می کند.متخصصان تغذیه می گویند که موز حاوی آنزیم بروملین است که هم میل جنسی مردان را بالا می برد هم بخاطر داشتن ریبوفلاوین به ساخت هورمون جنسی تستوسترون کمک می کند.

خوردن دانه چیا بعد از رابطه جنسی به افزایش انرژی و بازسازی استقامت بدن کمک می کند.البته اگر دانه چیا نداشتید کنجد یا دانه کدو تنبل هم بسیار مقوی است.

آووکادو یکی از خوراکی هایی است که به جبران خالی شدن کمر کمک می کند و برای کسانیکه بدنبال ویتامین های کمر پر کن می گردند بسیار مفید است چراکه حاوی مقادیر زیادی ویتامین E است.

هندوانه از آن دسته میوه هایی است که به آرامش رگ های خونی کمک می کند.وجود سیترولین در هندوانه باعث تحریک بهتر و تقویت خلق و خو هم می شود.

سیب بهترین میوه ای است که باید بعد از سکس میل کنید.این خوراکی باعث احساس آرامش در شما خواهد شد.

علاوه بر اینها انواع خوراکی های خشک مثل خرمای خشک و پسته و اجیل هم باعث تقویت کمر شده و سلول های اسپرم را چسبناک تر می کنند.

مدت زمان پر شدن کمر

مدت زمان پر شدن کمر برای هر مردی متفاوت است و به سن، سلامت کلی بدن، میل جنسی و رژیم غذایی بستگی دارد. حجم کل مایع منی بعد از هر انزال مرد به طور متوسط بین ۲ تا ۵ میلی لیتر است.و هر انزال هر انزال معمولاً حاوی ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون اسپرم است.

اسپرم هر روز در بدن مردان تولید می شود اما یک چرخه کامل بازسازی اسپرم حدود ۶۴ روز طول می کشد.

مردان در طول یک روز نمی توانند بیش از یک مقداری انزال کنند و البته خودشان متوجه می شوند که مدت زمان پر شدن کمرشان چقدر است.این مساله خیلی به تغذیه، ورزش منظم و …بستگی دارد.بنابراین نمی توان گفت که برای همه مردان به یک شکل است.

 

مایع منی حاوی چه چیزی است؟

مایع منی بغیر از اسپرم حاوی مایعاتی است که توسط چندین غده در طول انزال ترشح می شود.این مایع از تقریباً ۱۰٪ اسپرم و مابقی آنزیم ها، ویتامین C، کلسیم، پروتئین، سدیم، روی، اسید سیتریک و قند فروکتوز تشکیل شده است.

چه چیزهایی برای سلامت اسپرم خوب نیست؟

چربی اشباع بیش از حد که در برگر، چیپس، لبنیات زیاد، گوشت چرب، سوسیس، بیکن، کیک و بیسکوییت و … است تولید اسپرم را کند می کند.سیگار و مواد مخدر ، الکل هم تعداد اسپرم را کاهش می دهد.بنابراین اگر قصد بچه دار شدن دارید باید به نوع تغذیه خود دقت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlnd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش| با فرزندان خود چگونه در مورد رابطه جنسی حرف بزنیم؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی