تاریخ انتشار: 1402/01/24 14:00
کد خبر: 7891

اگر همسرتان بچه بیشتری می‌خواهد چه باید کنیم؟

ارتباط برای دیدن و درک دیدگاه طرف مقابل ضروری است.
اگر همسرتان بچه بیشتری می‌خواهد چه باید کنیم؟

 قبل از شروع مکالمه بدانید که چه می‌خواهید اما سعی کنید از هرگونه زبان تهاجمی اجتناب کنید. همچنین مطمئن شوید که شریک شما از ورود به بحث احساس امنیت می‌کند و در فضای مناسب برای صحبت قرار دارد. اگر زمان مناسبی نیست صحبت را به روز دیگر موکول کنید.

دلیل اینکه بچه نمی‌خواهد را بپرسید:

همان‌طور که دلیلی وجود دارد که من فرزند دیگری می‌خواهم و این احتمالاً برای هر زوجی که این مشکل را تجربه می‌کنند صدق می‌کند شاید یکی از شرکا احساس فشار مالی یا ترس از انتقال یک ناهنجاری ژنتیکی داشته باشد که باعث می‌شود نتوانند مزایای داشتن فرزند دیگر را تصور کنند.

به همسرتان توجه کنید:

قدردانی و همدلی نسبت به آنچه در حال حاضر دارید اولین قدم حیاتی است قبل از اینکه بتوانید چیزی بیشتر یا متفاوت بدست‌آورید.

 به مشاوره مراجعه کنید:

گاهی اوقات مهم نیست که چقدر تلاش می‌کنید هنگامی که به نقطه‌ای رسیدید که دیگر قادر به بحث در مورد موضوع با احترام نباشید باید به یک متخصص مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری:

برای برخی این یک تصمیم آسان است. آن‌ها یک بچه دیگر می‌خواهند و شریک زندگی آن‌ها نه. در حالی که دیگران ترجیح می‌دهند راه‌هایی برای تحقق زندگی فعلی خود بیابند یا‌امیدوارند که با بزرگ شدن فرزندشان بدون خواهر یا برادر ذهن آن‌ها تغییر کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v9wp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمر خود را بعد از ارضا شدن چگونه تقویت کنیم؟

منهای ورزش| با فرزندان خود چگونه در مورد رابطه جنسی حرف بزنیم؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی