تاریخ انتشار: 1402/01/30 11:00
کد خبر: 7599

با این روش شوهرت را دلتنگ خودتان بکنید

چطور یک مرد را دلتنگ خود کنیم؟ آیا شما نیز جز آن دسته از زنانی هستید که همسرتان برای موقعیت های کاری مجبور است مدتی از شما جدا باشد؟ و یا به یک مسافرت تفریحی با دوستانش رفته است؟ جدایی می تواند چالش هایی را در رابطه زوجین ایجاد کند.
با این روش شوهرت را دلتنگ خودتان بکنید

گاهی می تواند به زن و شوهر کمک کرد تا بفهمند تا چه میزان برای یکدیگر مهم هستند. برای داشتن یک رابطه عاطفی و زناشویی موفق با همسرتان تلاش کنید. چون داشتن صمیمیت عاطفی و رابطه عاشقانه باعث می شود وقتی جدا از هم هستید دلش برای شما تنگ شود. دلتنگی شوهرتان وقتی از شما دور است می تواند به تقویت رابطه عاطفی و عاشقانه شما کمک کند. پس به دنبال یافتن روش های دلتنگ کردن مردان باشد.

مشاوران مرکز مشاوره آویژه در این مقاله تخصصی و جامع، بهترین و کاربردی ترین راهکارهای دلتنگ کردن مردها را بیان کرده اند. اگر به دنبال یک مرد دلتنگ و عاشق هستید. و دوست دارید وقتی شوهرتان از شما دور است برای دیدن شما لحظه شماری کند پس حتما این مقاله را بخوانید. شما با خواندن این مقاله یاد می گیرید چگونه کاری کنید شوهرتان از سرکار تا خانه را برای دیدن شما و رفع دلتنگی پرواز کند.

روش های دلتنگ کردن مردان

زناشویی

زن ها عاشق این هستند که همسرشان همیشه دلتنگ آنها باشد. هنگامی که شوهر به هر دلیلی از همسرش دور است مثل مسافرت، سرکار و … ، همسرش دوست دارد که علائم دلتنگی در مردان را در شوهر خود مشاهده کند. دلتنگ کردن مردها همیشه کار ساده ای نیست اما انجام شدنی است. شما باید بتوانید روش های کاربردی را برای دلتنگ کردن مرد پیدا کنید و از آنها در زندگی مشترک خود استفاده کنید. بهترین و کاربردی ترین روش های دلتنگ کردن شوهر عبارتند از:

او را با یادداشت هایتان سوپرایز کنید

نوشتن

قبل از اینکه همسرتان به سرکار یا مسافرت برود، یادداشت های عاشقانه ای را آماده کنید و آنها را در کیف یا جیب کت آنها قرار دهید. این یادداشت ها می تواند به  شوهرتان یادآوری کند که شما به فکر او هستید و دوستش دارید. همچنین یک راهکار عالی برای آشتی کردن با همسر است وقتی که با شما قهر کرده است. وقتی همسرتان در محل کار خود با نوشته های عاشقانه شما مواجه می شود مسلما برای دیدن شما لحظه شماری می کند. شما می توانید برای تاثیر گذاری بیشتر از جملاتی که مردان را دلتنگ می کند در یادداشت خود استفاده کنید.

اگر او در خانه است و شما قصد دارید خانه را برای مسافرت، کار، خرید و …ترک کنید. می توانید نوشته های خود را در قسمت های مختلف خانه قرارر بدهید تا هنگامی که نیستید شوهرتان با آنها روبرو شود. مطمئن باشید با این کار همسرتان با شما تماس می گیرد و دلتنگی خود را به دلیل نبودن شما ابراز می کند، حتی اگر یک ساعت از رفتن شما بگذرد.

تماس های تلفنی عاشقانه داشته باشید نه معمولی

اگر مکالمات تلفنی شما در مورد بازگویی فعالیت های روزانه و یا اضافه کردن موردی به لیست خرید است، پس انتظار دلتنگ کردن مردها را با تماس های خود نداشته باشید. سعی کنید از جملات عاشقانه در تماس های تلفنی خود استفاده کنید. 

در هر تماس که با شوهرتان دارید اگر همسرتان موقعیت و زمان مناسبی برای صحبت کردن دارد، موضوعات شخصی تری را با او به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال به شوهرتان در مورد نکته جالبی که در مورد فرزندان خود متوجه شدید توضیح دهید یا رفتارهای تازه نوزاد خود را برایشان تعریف کنید. همچنین می توانید کارهایی که همسرتان انجام داده و آن را که دوست دارید به شوهرتان یادآوری کنید. مثلا به او بگویید بوسه صبح بخیرش عالی بود. یا عاشق خنده های تو هستم و یا تو یک نوازشگر عالی هستی و من در کنارت آرامش می گیریم. این مکالمات همسرتان را دلتنگ شما می کند.

منحصر به فرد و غیر قابل مقایسه باشید

زن زیبا ، زناشویی عشق

یکی دیگر از گام های مهم برای دلتنگی یک مرد این است که به او نشان دهید هرگز کسی مثل شما را پیدا نخواهد کرد. و شما برای او بی نظیر هستید. راهی پیدا کنید تا بفهمید همسرتان چه انتظاراتی دارد و دوست دارد شما چگونه باشید. به ظاهر و جسم خودتان اهمیت بدهید و اعتماد به نفس خود را در برابر شوهرتان حفظ کنید. هر کاری که لازم است انجام بدهید تا همسرتان به این نتیجه برسد که شما برای او بی نظیر هستید. وقتی او شما را منحصر به فرد بداند پس در هرکجا که باشد چه مسافرت و چه محل کار، برای بودن درکنار شما لحظه شماری می کند. چون فقط در کنار شما احساس آرامش دارد و همیشه دلتنگ آغوش شماست.

روش های جدید برای برقراری ارتباط از راه دور را امتحان کنید

اگر همسرتان مدت زمان زیادی را مجبور است که از شما دور باشد پس با راه های مختلف با او ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال اگر هر روز با همسرتان مکالمه صوتی دارید این کار به مرور عادی می شود. با انجام یک کار متفاوت مثلا برقراری یک تماس تصویری یا انجام یک بازی آنلاین و … تغییراتی را در نحوه ارتباط خود ایجاد کنید. سعی کنید کمی غیر قابل پیش بینی باشید. مثلا او را با یک فیلم از شعر خواندن فرزندتان و یا راه رفتن کودکتان غافلگیر کنید. با این کار شوهرتان را دلتنگ و مشتاق دیدار با خود نگه می دارید. همچنین به حفظ رابطه عاشقانه پس از بچه دار شدن کمک می کنید.

زناشویی

از فعالیت های لذت بخش و مشترک برای دلتنگ کردن شوهرتان استفاده کنید

وقتی که شوهرتان حضور دارد با یکدیگر کارهایی لذت بخش و فعالیت های جدیدی را انجام بدهید. سعی کنید هنگامی که همسرتان در کنار شماست اوقات خوش و خاطره های شیرینی را با یکدیگر بسازید. می توانید این لحظات را با فیلم گرفتن یا عکس گرفتن ثبت کنید.

داشتن لحظات شیرین با شوهر راز دلتنگی مردان است. این کار باعث می شود وقتی همسرتان از شما دور می شود با فکر کردن به آن لحظات شیرین در کنار شما بودن، دلتنگ شما شود. و به او یادآوری می کند که در کنار شما بودن چقدر لذت بخش است. مثلا می توانید یک فیلم طنز عالی را با یکدیگر تماشا کنید و یا از بازی مهیج و سرگرم کننده استفاده کنید. شاید هم ساعتی را برای نوازش و لمس کردن و در آغوش گرفتن یکدیگر سپری کنید. مهم نیست چه کاری را انجام می دهید فقط مهم این است که از کنار یکدیگر بودن لذت ببرید.

از دوری همسرتان شکایت نکنید و او را بخاطر نبودنش سرزنش نکنید

چگونه عشقم را دلتنگ کنم تا برگرده؟ آیا شما نیز برای پاسخ این سوال از گله و شکایت کردن از شوهرتان استفاده می کنید؟ اگر شوهرتان برای یک ماموریت کاری و یا هر موضوع دیگری مجبور شده مدتی را از شما دور باشد. از دوری او شکایت نکنید. سعی کنید در صحبت های خود چیزی نگویید که همسرتان از دور بودنش احساس ناراحتی و شرمندگی کند. مسلما او نیز از این دوری خوشحال نیست. گله و شکایت بیش از اندازه نشانه خودخواهی همسر تلقی می شود.

می خواهی شوهرت را دلتنگ خودت کنی از شکایت و انتقاد از او استفاده نکن. به جای گله و شکایت سعی کنید به او بفهمانید که قدردانش هستید و برایش ارزش قائل اید. مثلا از کاری که قبل از رفتنش برای شما انجام داده بود به خوبی یاد کنید و از او تشکر کنید که به فکر شما بوده است. این کار باعث می شود که شوهرتان متوجه شود شما قدردان زحمات او هستید و این باعث تشدید احساسات او نسبت به شما می شود.

به شوهرتان فرصت دلتنگی بدهید

اگر مدام در کنار یکدیگر هستید و همیشه با هم ارتباط حضوری دارید پس چگونه انتظار دارید همسرتان دلتنگ شما شود؟ در کنار یکدیگر بودن فرصت دلتنگی به همسرتان نمی دهد. اگر فکر می کنید نیاز است کمی شوهرتان طعم دلتنگی را بچشد و ببیند زندگی بدون شما چگونه خواهد بود پس اندکی فاصله بگیرید. مثلا یک مسافرت چند روزه با دوستان را برنامه ریزی کنید و یا برای خرید کردن به تنهایی بیرون از خانه بروید. اگر از خانه پدری دور هستید برای احوال پرسی چند روزی را به آنجا بروید.  فاصله گرفتن از یکدیگر گاهی می تواند روابط را محکم تر کند، البته اگر این فاصله موقتی باشد و به درستی مدیریت شود.

خاطره های خوش با یکدیگر بودن را مرور کنید

اگر همسرتان از شما دور است و شما به دنبال دلتنگی مرد عاشق خود هستید پس با او در مورد خاطره ها و روزهای خوش درکنار یکدیگر بودن صحبت کنید. به جای تمرکز بر دوری و دیدن نیمه خالی لیوان، مثبت اندیشی خود و همسرتان را تقویت کنید. راه های زیادی وجود دارد که می توانید برای یادآوری خاطرات خوش از آنها استفاده کنید. مثلا می توانید عکسی از اولین مسافرت دو نفره خود بفرستید یا مثلا خاطره یک شب به یاد ماندنی که با همسرتان داشتید بازگو کنید. این کار به همسرتان یادآوری می کند چه روزهای خوشی را در کنار شما داشته است و بهترین لحظاتش هنگامی بوده که شما در کنارش حضور داشتید.

مردان دلتنگ زنانی می شوند که به آنها اهمیت می دهند

بهترین راه برای دلتنگی شوهرتان، بهبود روابط زن و شوهری است. زن و شوهرهای موفق در کنار توجه به نیازهای خود، خواسته ها و انتظارات همسرشان را نیز در نظر می گیرند. کمی برای شوهر خود وقت بگذارید و آنچه را که شوهرتان برای شاد بودن و خوشبخت بودن نیاز دارد در نظر بگیرید. تمام تلاش خود را برای برآورده کردن خواسته های همسرتان انجام دهید. اگر در مورد نیازها و انتظارات شوهرتان اطلاعاتی ندارید از او بخواهید برای شما توضیح بدهد که چه کارهایی می توانید برای شاد بودن او انجام دهید. توجه به یکدیگر باعث تقویت رابطه سالم بین زوجین می شود. وقتی شما و همسرتان رابطه عاشقانه و مناسبی باهم داشته باشید می توانید دلتنگی را در یکدیگر مشاهده کنید. به نظر شما مردان دلتنگ چه زنانی می شوند؟! بله درست است! زنانی که به نیازها و خواسته های همسرشان اهمیت می دهند.

مردان به انتقاد پاسخ خوبی نمی دهند، آنها به تعریف و تمجید به خوبی پاسخ می دهند

روابط زناشویی

برای اینکه یک مرد را دلتنگ خود کنید از او به خاطر زحماتش و زمانی که برای شما می گذارد تشکر کنید. احتمالا همسرتان در روز کارهای کوچک زیادی برای شما انجام می دهد. شما می توانید از کنار این کارها بی تفاوت عبور کنید و یا می توانید با یک تشکر و قدردانی زیبا همسرتان را به انجام این کارها مشتاق تر کنید. مثلا وقتی از شما دور است با او تماس بگیرید و از او بخاطر اینکه صبح برای شما نان تازه خریده است تشکر کنید، کمی شیطنت و شیرین زبونی را چاشنی تشکر کردن خود کنید. به او بگویید یک بوس به او بدهکار هستید. با جملاتتان او را دلتنگ خود کنید. به یاد داشته باشید که مردها گاهی نیاز دارند که در جمع دوستان و یا خانواده مورد تایید و تشکر قرار بگیرند پس تعریف و تمجید از شوهرتان در مهمانی را فراموش نکنید.

در مورد ناراحتی ها صحبت کنید

از اینکه او همیشه از شما دور است و دلتنگ نمی شود ناراحت هستید؟ جدا خوابیدن زن و شوهر شما را عذاب می دهد؟ مرد شما مغرور است و دلتنگی خود را ابراز نمی کند؟ با او در مورد ناراحتی های خود صحبت کنید. به شوهرتان بگویید که نیاز به توجه و دلتنگی او دارید. هر زندگی مشترکی تعارضات و درگیری هایی را دارد، نحوه برخورد زن و شوهر با این تعارضات است که تعیین می کند رابطه زناشویی شما چقدر موفق است. اگر می خواهید رابطه شاد و سالم داشته باشید، باید راه های ارتباطی را باز نگه دارید و بتوانید در مورد این ناراحتی ها و تعارضات صحبت کنید.

البته گاهی او دلتنگی اش را به گونه ای نشان می دهد که شما متوجه نمی شوید. مسلما علائم دلتنگی در مردان مغرور متفاوت تر از مردان احساساتی است. پس صحبت کردن با همسرتان بهترین راه برای درک او و پی بردن به احساساتش است. به جای قهرکردن بدون دلیل منطقی و یا بداخلاقی کردن با او صحبت کنید. اینکار می تواند به او یادآوری کند که باید دلتنگ بودنش را به شما نشان دهد و یا ثابت کند.

آرامش خود را در بحث ها و درگیری ها حفظ کنید

در طول دعواها و تعارضات خود با شوهرتان سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید. اینکه شما دائم در حال غر زدن به همسرتان باشید و او شما را به چشم یک منتقد ببیند باعث می شود که از شما فاصله گرفته و دیگر دلتنگ این نباشد که زمانش را با شما تقسیم کند. وقتی شما لحظات خوش در کنار یکدیگر داشته باشید مسلما دلتنگ هم می شوید. اما وقتی دائم در حال دعوا و فریاد زدن بر سر هم باشید نه تنها دلتنگی وجود ندارد بلکه دیگر تمایل به بودن در کنار هم ندارید. همیشه هنگام عصبانیت قبل از اینکه شروع به فریاد زدن کنید، خودتان را از موقعیت دور کنید. و یا از راهکارهایی برای کاهش عصبانیت خود استفاده کنید.

همسرتان وقتی دلتنگ شما می شود که شما را بی نظیر و قابل ستایش ببیند. بی نظیر بودن یک زن با انجام راهکارهای بالا معنا پیدا می کند. پس برای دلتنگ کردن شوهرتان تلاش کنید و دست از ناامیدی بردارید. هیچ مردی برای دیدن یک زن افسرده و خسته و بی انرژی ذوق ندارد و اشتیاقی نشان نمی دهد. یک زن می تواند شوهرش را تا مرز دیوانگی و مجنون شدن ببرد فقط باید تلاش کند و دست از منفی نگری و استرس و افسردگی بردارد. انرژی داشته باشید، شاد و سرحال باشید و این حس و حال خوب را به همسرتان نیز انتقال بدهید. اگر نمی دانید چگونه شوهرتان را تحت تاثیر قرار بدهید و یا هرکاری می کنید او دلتنگ شما نمی شود می توانید از مشاوره خانواده برای دلتنگ کردن شوهرتان کمک بگیرید..

سوالات متداول

چگونه یک مرد را دلتنگ خود کنیم؟

نیاز او به قدردانی و ارزشمند بودن را به درستی پاسخ دهید. از لباسی که پوشیده تعریف کنید و به او بگویید که چقدر جذاب شده  است. از شوخی ها و رفتارهایش تعریف و تمجید کنید. به او نشان دهید که او را همانگونه که هست دوست دارید و به او کمک کنید تا  خودش را دوست داشته باشد و به خودش اهمیت بدهد.

آیا سکوت کردن و دوری باعث می شود که یک مرد دلتنگ تو شود؟

در اکثر اوقات پاسخ به این سوال مثبت است. وقتی  از همسر خود دور می‌ شوید و دیگر در اطراف او نیستید که دائم با او حرف بزنید، او را شاد کنید و به او انرژی بدهید پس مسلما او دلتنگ شما می شود. گاهی سکوت کردن و ایجاد یک فاصله با شوهر باعث می شود او بیشتر از قبل به سمت شما بیاید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48z6n4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مردان از زنان در رابطه جنسی چه انتظاراتی دارند؟